№ 54 (2019)

Зміст

Теорія та історія соціальних комунікацій

Дискурсивні напрями досліджень соціальних комунікацій: у пошуках інтегральної основи для моделювання комунікативного процесу PDF
О. А. Telep
Правова база діяльності клубних закладів України PDF
N. I. Kuchyna
Соціально-комунікаційна діяльність еліт: еволюція наукових поглядів у контексті розгляду тріади «влада (technai)» — «обчислення (logismos)» — «міра (metron)» PDF
H. A. Verbytska

Теоретико-методологічні засади бібліотекознавства та бібліографознавства

Бібліотерапевтичний інструментарій сучасної публічної бібліотеки PDF
N. A. Korzhyk
Інтернаціоналізація публічних бібліотек (на прикладі Данії) PDF
Hans Elbeshausen
Інформаційно-аналітичний сервіс як вектор розвитку сучасних бібліотек PDF
А. M. Kobelev
Критерії відбору документів для оцифрування історико-культурної спадщини України PDF
M. O. Shevchenko
Курс «Електронні архіви»: практика викладання PDF
V. O. Yaruta
Бренд бібліотеки в системі територіального брендингу PDF
K. O. Temchur

Журналістика та засоби масової інформації

Чинник об’єктивності журналістcької інформації в процесі політичних виборів в умовах демократії PDF
I. P. Kovalenko
Конфліктний дискурс українських медіа під час агресії Росії в Азовському морі PDF
K. O. Temchur

Прикладні соціокомунікаційні технології

Соціальна реклама як сфера інтересів українських науковців PDF
V. O. Osaula
Брендинг України як туристичного напряму PDF
S. S. Rostovtsev
Інтелігенція і влада в часи Української Революції 1917–1921 рр.: історіографія за окремими сферами культури PDF
V. M. Sheyko
Кафедра туристичного бізнесу Харківської державної академії культури за перші п’ять років існування (2013–2018) PDF
S. I. Lyman, M. V. Fomin
Музеалізація як процес перетворення речі на музейний предмет PDF
A. O. Soshnikov
Інноваційні методи в діяльності Рубіжанського музею (Луганщина) PDF
T. I. Yampol

Рецензії

Взаємозв’язок бібліографії та мистецтва PDF
Ye. M. Todorova