Брендинг України як туристичного напряму
DOI:
https://doi.org/10.31516/2410-5333.054.13Ключові слова:
брендинг України, туристична дестинація, пошукова оптимізація, презентація України за кордоном, бренд територіїАнотація
Актуальність. Активне залучення іноземних туристів на територію України передбачає й наявність впізнаваного туристичного бренда країни, що зумовлює дослідження способів його створення та розвитку.
Мета статті — запропонувати способи створення бренда України як туристичної дестинації.
Методологія. У дослідженні використано методи опису, зіставлення та узагальнення.
Результати. Згідно з дослідженням, в умовах розвитку інформаційно-комунікаційних технологій необхідною умовою залучення іноземних туристів на територію України є формування бренда дестинації, який дозволить країні виокремитися з-поміж конкурентів за допомогою створення унікального імені та позиціювання для цільової аудиторії. Водночас зазначається, що сьогодні більшість учасників ринку, обираючи туристичні напрямки, надає переваги передусім інформації, отриманої з Інтернету. Утім представленість України на міжнародному ринку в онлайн-середовищі недостатня, а Інтернет як рекламний майданчик потребує досконалішого вивчення.
Новизна. Уперше пропонується практичний підхід до створення бренда України з орієнтацією на онлайн-середовище.
Практичне значення. Рекомендації, наведені в дослідженні, можуть використати відповідні особи в процесі формування стратегії розвитку туристичного бренда України та її реалізації.
Висновки: Створення туристичного бренда України має передбачати: 1) з’ясування основних цінностей брендингу країни; 2) визначення ключових аспектів позиціювання країни; 3) створення та поширення атрибутів бренда, таких як логотип і слоган; 4) представлення країни за кордоном на міжнародних виставках, конкурсах, чемпіонатах та інших заходах; 5) створення експертної групи, яка відповідатиме за стратегічні та технічні питання брендингу України; 6) створення високоякісного туристичного веб-сайта; 7) здійснення пошукової оптимізації для досягнення веб-сайтом перших позицій в результатах пошуку.
Посилання
American Marketing Assosiation. (2018). American Marketing Assosiation. Retrieved from https://www.ama.org/ [In English].
Banda Agency. (2018). Banda Agency. Retrieved from http://banda.agency/ukrainenow/ [In Ukrainian].
Brukiene, J., Grundey, D., & Toluba, B. (2006). Country Image as a Marketing Tool for Fostering Innovation and Entrepreneurship. Economics and Competition Policy, p. 25-42.
Gold, J., Ward, S. (1994). Place promotion: The use of publicity and marketing to sell towns and regions. John Wiley and Sons, p. 228.
Ministry of Information Policy of Ukraine. (2018). Ministry of Information Policy of Ukraine. Retrieved from https://mip.gov.ua/en/ [In English].
Morgan, N., Pritchard, A., & Pride, R. (2015). Destination Brands (3 ed.). London: Routledge [In English].
The Beginners Guide to SEO. (2018). MOZ. Retrieved from https://moz.com/beginners-guide-to-seo [In English].
Ukraїner. (2018). Ukraїner. Retrieved from https://ukrainer.net/ [In Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в збірнику «Вісник Харківської державної академії культури», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Вісник Харківської державної академії культури» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.