Бренд бібліотеки в системі територіального брендингу
DOI:
https://doi.org/10.31516/2410-5333.054.09Ключові слова:
маркетинг територій, імідж бібліотек, територіальний розвиток, публічні бібліотекиАнотація
Проаналізовано роль бібліотек у просуванні територій. Мета дослідження — узагальнити теоретичні підходи до використання бренду бібліотеки в територіальному брендингу. Запропоновано новий напрям територіального брендингу — «бібліотечна стратегія». Територіальний брендинг дозволяє сформувати позитивний образ території та залучити на неї інвестиції. Визначено, що бібліотеки мають величезний потенціал для формування бренду території. У процесі брендування можна використовувати назву, фірмовий стиль, архітектуру, екскурсійну діяльність та електронні ресурси бібліотек. Ці підходи мають бути об’єднані в єдину «бібліотечну» стратегію територіального брендингу. Водночас бібліотека сама має бути сильним брендом, який відповідає брендинговій політиці території.
Посилання
Chernyavskaya, N. L. Promotion of the territory through public brands: public libraries in search of new opportunities. Retrieved from http://lib.omsk.ru/libomsk/node/3596 (Accessed: 22.03.2019). [in Russian].
Golovakha, S. (2013). Scientific library in social networks. Library Bulletin, 1, 29–32. [in Ukrainian].
Kravchenko, M. V. (2013). Local tourism as a library brand. Modern library, 4, 20–27. [in Russian].
Martynova, E. N. (2016). The role of libraries in the formation and promotion of regional electronic resources. Results of the analysis of sites of municipal libraries of the Bryansk region. Historical and cultural heritage of the Bryansk region: materials of the region. scientific and practical conference. Bryansk Regional Scientific University Library F. I. Tyutchev, Bryansk. [in Russian].
Matlina, S. G. (2007). Biblonimika. Name as a symbol and brand of the library: the problem statement. Scientific and technical libraries, 14, 5–14. [in Russian].
Nedashkovskaya, T. (2011). Free spaces — features of new library architecture. Bibliospace, 13, 14–18. [in Russian].
Pryanishnikov, N. E. (2013). Architecture of the library building: contribution to the city brand. Retrieved from http://www.rba.ru/forum/images/forum4/prjanichnikov.pdf (Accessed: 22.03.2019). [in Russian].
Promotion of a territorial brand through regional library resources. Retrieved from https://www.cultmanager.ru/article/7205-qqess7- prodvijenieterritorialnogo-brenda-cherez-regionalnye-bibliotechnye-resursy (Accessed: 22.03.2019). [in Russian].
Zhuzhgova, O. F. (2018). Writer’s name as a library brand. Modern library, 9, 8–12. [in Russian].
Anholt, S. (2007). Competitive Identity: The New Brand Management for Nations, Cities and Regions. New York: Palgrave Macmillan, 160 p. [in English].
Sharma, A. K. & Majumder, A. & Uraon, A. (2017). Branding and Marketing your Library and Services: case study of Rabindra Library. First International Conference on Transforming Libraries: Proceedings. Guwahati, 145–151. [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в збірнику «Вісник Харківської державної академії культури», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Вісник Харківської державної академії культури» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.