Бренд бібліотеки в системі територіального брендингу

Автор(и)

  • K. O. Temchur Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара, м. Дніпро, Україна https://orcid.org/0000-0001-6162-7614

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5333.054.09

Ключові слова:

маркетинг територій, імідж бібліотек, територіальний розвиток, публічні бібліотеки

Анотація

Проаналізовано роль бібліотек у просуванні територій. Мета дослідження — узагальнити теоретичні підходи до використання бренду бібліотеки в територіальному брендингу. Запропоновано новий напрям територіального брендингу — «бібліотечна стратегія». Територіальний брендинг дозволяє сформувати позитивний образ території та залучити на неї інвестиції. Визначено, що бібліотеки мають величезний потенціал для формування бренду території. У процесі брендування можна використовувати назву, фірмовий стиль, архітектуру, екскурсійну діяльність та електронні ресурси бібліотек. Ці підходи мають бути об’єднані в єдину «бібліотечну» стратегію територіального брендингу. Водночас бібліотека сама має бути сильним брендом, який відповідає брендинговій політиці території.

Біографія автора

K. O. Temchur, Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара, м. Дніпро

магістр

Посилання

Chernyavskaya, N. L. Promotion of the territory through public brands: public libraries in search of new opportunities. Retrieved from http://lib.omsk.ru/libomsk/node/3596 (Accessed: 22.03.2019). [in Russian].

Golovakha, S. (2013). Scientific library in social networks. Library Bulletin, 1, 29–32. [in Ukrainian].

Kravchenko, M. V. (2013). Local tourism as a library brand. Modern library, 4, 20–27. [in Russian].

Martynova, E. N. (2016). The role of libraries in the formation and promotion of regional electronic resources. Results of the analysis of sites of municipal libraries of the Bryansk region. Historical and cultural heritage of the Bryansk region: materials of the region. scientific and practical conference. Bryansk Regional Scientific University Library F. I. Tyutchev, Bryansk. [in Russian].

Matlina, S. G. (2007). Biblonimika. Name as a symbol and brand of the library: the problem statement. Scientific and technical libraries, 14, 5–14. [in Russian].

Nedashkovskaya, T. (2011). Free spaces — features of new library architecture. Bibliospace, 13, 14–18. [in Russian].

Pryanishnikov, N. E. (2013). Architecture of the library building: contribution to the city brand. Retrieved from http://www.rba.ru/forum/images/forum4/prjanichnikov.pdf (Accessed: 22.03.2019). [in Russian].

Promotion of a territorial brand through regional library resources. Retrieved from https://www.cultmanager.ru/article/7205-qqess7- prodvijenieterritorialnogo-brenda-cherez-regionalnye-bibliotechnye-resursy (Accessed: 22.03.2019). [in Russian].

Zhuzhgova, O. F. (2018). Writer’s name as a library brand. Modern library, 9, 8–12. [in Russian].

Anholt, S. (2007). Competitive Identity: The New Brand Management for Nations, Cities and Regions. New York: Palgrave Macmillan, 160 p. [in English].

Sharma, A. K. & Majumder, A. & Uraon, A. (2017). Branding and Marketing your Library and Services: case study of Rabindra Library. First International Conference on Transforming Libraries: Proceedings. Guwahati, 145–151. [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-04-02

Номер

Розділ

Теоретико-методологічні засади книгознавства, бібліотекознавства та бібліографознавства