Соціальна реклама як сфера інтересів українських науковців
DOI:
https://doi.org/10.31516/2410-5333.054.12Ключові слова:
наукові дослідження, реклама, соціальна реклама, дисертаційні праці, соціальні комунікаціїАнотація
Визначено та проаналізовано дисертаційні праці українських науковців, котрі концептуалізують уявлення про рекламу як про соціокомунікативний феномен. Дослідницькі розвідки систематизовано за галузями знань та основною тематикою наукового пошуку. Констатовано, що в українському науковому просторі бракує досліджень, присвячених рекламі, а соціальна реклама нині перебуває поза дослідницькою увагою. Це зумовлює важливість і перспективність подальших досліджень цієї теми, зокрема в межах і за допомогою методологічного інструментарію науки соціальних комунікацій.
Посилання
Vasiliev, L. A. (2005). Socio-philosophical conceptualization of advertising (Author’s dissertation ... Candidate of philosophical sciences: 09.00.03). Kharkiv University of Air Forces. Kharkiv. [In Ukrainian].
Granadzer, G. B. (2007). Political advertising as a means of development of communicative discourse (Author’s dissertation, candidate of social sciences: 22.00.04). Kyiv National Taras Shevchenko University. Kyiv. [In Ukrainian].
Demchenko, M. V. (2011). Advertisement as a factor of democratic transformations in the political process of modern Ukraine. (Author’s dissertation ... Candidate of Political Science: 23.00.02). Oles Honchar Dnipro National University . Dnipropetrovsk. [In Ukrainian].
Kushnarev, V. V. (2010). Tourist advertising in the socio-cultural space of modern Ukraine (Author’s dissertation ... Candidate of Cultural Studies: 26.00.01). Kyiv National University of Culture and Arts. Kyiv. [In Ukrainian].
Lysytsa, N. M. (1999). Advertising as a social institution (Author’s dissertation ... Dr. Sociological Science .: 22.00.03). University of Internal Affairs. Kharkiv. [In Ukrainian].
Lutsenko, K. V. (2006). Political advertising as image technology in the system of communication and marketing (Author’s thesis for the candidate of political sciences: 23.00.02). Yurii Fedkovych Chernivtsi National University . Chernivtsi. [In Ukrainian].
Lyutko, N. V. (2008). Political advertising in electoral technologies: axiological-normative dimensions and principles (Author’s dissertation, candidate of political science, 23.00.02). Ivan Franko National University of Lviv . Lviv. [In Ukrainian].
Lyashchenko, A. V. (2009). Advertising as a socio-cultural phenomenon in the system of mass communication (Author’s abstract of the thesis of the Candidate of Sciences in Social Communications: 27.00.06). Kyiv National Taras Shevchenko University, Institute of Journalism. Kyiv. [In Ukrainian].
Olenina, O. Yu. (1999). Advertising as a phenomenon of artistic culture (Author’s dissertation ... Candidate of Art criticism: 17.00.01). Petro Tchaikovsky National Music Academy of Ukraine . Kyiv. [In Ukrainian].
Sapenko, R. P. (2009). Advertising as a transcultural phenomenon (Author’s dissertation ... Dr. philosopher: 26.00.01). National Academy of Culture and Arts Management . Kyiv. [In Ukrainian].
Svatenkov, O. V. (2010). Pedagogical conditions for the protection of the rights of the child to the family by means of social advertising (Author’s abstract of the ... Candidate of Pedagogical Sciences: 13.00.05). Institute for Education Problems of the Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine. Kyiv. [In Ukrainian].
Soloviev, S. G. (2008). Advertising in the field of science and technology (a case study of the periodical press) (Author’s abstract of the ... Candidate of Sciences in Social Communications: 27.00.06). Kyiv National Taras Shevchenko University. Institute of Journalism. Kyiv. [In Ukrainian].
Strelkovsky, A. L. (2007). Socio-pedagogical conditions of formation of positively directed behavior of youth by means of social advertising (Author’s abstract of the candidate of pedagogical sciences: 13.00.05). National Pedagogical Dragomanov University. Kyiv. [In Ukrainian].
Udris, N. S. (2003). Advertising as a means of forming a modern way of life of the urban population of Ukraine (Author’s thesis for a candidate of social sciences: 22.00.04). V. N. Karazin Kharkiv National University. Kharkiv. [In Ukrainian].
Shovkun, I. V. (2004). Political advertising as a communication process (Author‘s dissertation for a candidate of political sciences: 23.00.024). Ivan Franko National University of Lviv. Kyiv. [In Ukrainian].
Yakovlev, N. I. (2010). Propaganda as a component of political communication (Author’s dissertation ... Candidate of Political Science: 23.00.02). Kyiv National Taras Shevchenko University. Kyiv. [In Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в збірнику «Вісник Харківської державної академії культури», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Вісник Харківської державної академії культури» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.