Міжнародні вимоги до гармонізації освітніх програм підготовки фахівців у галузі бібліотекознавства та інформаційних наук

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5333.059.03

Анотація

Охарактеризовано розроблені й презентовані у 2021 р. на громадське обговорення Сильною робочою групою з бібліотечної та інформаційної освіти (Building Strong Library and Information Science Education (BSLISE)) Керівні принципи ІФЛА для фахових освітніх програм у галузі бібліотекознавства та інформаційних наук. Визначено міжнародні вимоги до змісту й організаційно-методичних засад підготовки бібліотечно-інформаційних фахівців освітніх ступенів бакалавра й магістра, встановлено ступінь відповідності освітніх програм українських закладів вищої освіти Керівним принципам ІФЛА. Обґрунтовано резерви вдосконалення змісту і структури вітчизняних освітніх програм зі спеціальності 029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа в контексті міжнародних критеріїв оцінювання їх якості й сучасних освітніх методик навчання та викладання на ОП.

Біографія автора

А. В. Гуменчук, Київський національний університет культури і мистецтв

кандидат історичних наук, проректор з навчальної роботи 

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-06-21

Номер

Розділ

Теоретико-методологічні засади книгознавства, бібліотекознавства та бібліографознавства