Основні напрями досліджень рекламної комунікації в сучасному гуманітарному просторі
DOI:
https://doi.org/10.31516/2410-5333.056.19Ключові слова:
рекламна комунікація, рекламний дискурс, модель, рекламний текст, рекламне повідомленняАнотація
Розглянуто зміст, обсяг і структуру поняття «рекламна комунікація», описані основні теорії щодо змісту матеріалу, який досліджується, визначено основні моделі та типи рекламної комунікації, що використовуються в сучасній україномовній рекламі. Проаналізовано представлені в науковій парадигмі моделі, характеристики, механізми, термінологічні особливості рекламної комунікації. Розглянуто особливості конструювання рекламного повідомлення, його характеристики та складові, а також визначено еволюцію наукової думки, пов’язаної з розвитком теорії комунікації. З’ясовано чинники формування сучасних складових рекламної комунікації. Визначено специфіку змін у таких вербальних та невербальних проявах реклами, як нові технічні можливості, зміна соціально-політичних реалій. Усі визначені явища проаналізовано з позицій комунікативістики, теорії аргументації, соціолінгвістики.
Посилання
Zírka, V. V. (2012). The word in advertising: the linguostylistic aspect. Dnepropetrovsk. [in Ukrainian].
Ivanov, V. F., Rizun, V. V. (Ed.). The basics of advertising and public relations (2011). Kyiv: Kyiv University. [in Ukrainian].
Ivanova, I. B. (2016). Advertising history: linguistic aspect: (monograph). Kharkiv: Yurayt. [in Ukrainian].
Ivanchenko, R. H. Text in advertising. Scientific notes of the Institute of Journalism, T. 1, 118–128. Retrieved from http://journlib.univ.kiev.ua. [in Ukrainian].
Kaftandzhiyev, K. H. (2005). Harmony in advertising communication. Moscow: Eksmo. [in Russian].
Medvedeva, Ye. V. (2003). Advertising communication. Moscow: Yeditorial URSS. [in Russian].
Romat, Ye. V. (2008). Advertising: textbook for universities. Saint-Petersburg: Piter Press. [in Russian].
Yagodkina, M., Ivanova, A., Slastushinskaya, M. (2014). Advertising in the communication process. Saint-Petersburg: Piter. [in Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в збірнику «Вісник Харківської державної академії культури», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Вісник Харківської державної академії культури» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.