Основні напрями досліджень рекламної комунікації в сучасному гуманітарному просторі

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5333.056.19

Ключові слова:

рекламна комунікація, рекламний дискурс, модель, рекламний текст, рекламне повідомлення

Анотація

Розглянуто зміст, обсяг і структуру поняття «рекламна комунікація», описані основні теорії щодо змісту матеріалу, який досліджується, визначено основні моделі та типи рекламної комунікації, що використовуються в сучасній україномовній рекламі. Проаналізовано представлені в науковій парадигмі моделі, характеристики, механізми, термінологічні особливості рекламної комунікації. Розглянуто особливості конструювання рекламного повідомлення, його характеристики та складові, а також визначено еволюцію наукової думки, пов’язаної з розвитком теорії комунікації. З’ясовано чинники формування сучасних складових рекламної комунікації. Визначено специфіку змін у таких вербальних та невербальних проявах реклами, як нові технічні можливості, зміна соціально-політичних реалій. Усі визначені явища проаналізовано з позицій комунікативістики, теорії аргументації, соціолінгвістики.

Біографія автора

I. B. Ivanova, Харківська державна академія культури, м. Харків

доктор філологічних наук, доцент кафедри журналістики

Посилання

Zírka, V. V. (2012). The word in advertising: the linguostylistic aspect. Dnepropetrovsk. [in Ukrainian].

Ivanov, V. F., Rizun, V. V. (Ed.). The basics of advertising and public relations (2011). Kyiv: Kyiv University. [in Ukrainian].

Ivanova, I. B. (2016). Advertising history: linguistic aspect: (monograph). Kharkiv: Yurayt. [in Ukrainian].

Ivanchenko, R. H. Text in advertising. Scientific notes of the Institute of Journalism, T. 1, 118–128. Retrieved from http://journlib.univ.kiev.ua. [in Ukrainian].

Kaftandzhiyev, K. H. (2005). Harmony in advertising communication. Moscow: Eksmo. [in Russian].

Medvedeva, Ye. V. (2003). Advertising communication. Moscow: Yeditorial URSS. [in Russian].

Romat, Ye. V. (2008). Advertising: textbook for universities. Saint-Petersburg: Piter Press. [in Russian].

Yagodkina, M., Ivanova, A., Slastushinskaya, M. (2014). Advertising in the communication process. Saint-Petersburg: Piter. [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-12-19

Номер

Розділ

Прикладні соціокомунікаційні технології