Світові ринки інфокомунікаційних продуктів і послуг: стан і перспективи

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5333.056.15

Ключові слова:

інформація, інформаційний обмін, інформаційний ринок, інфокомунікаційна послуга, інформаційно-комунікаційні технології

Анотація

Наведено класифікацію інформаційних та інфокомунікаційних продуктів і послуг. Показано, що базовим кінцевим продуктом сфери інфокомунікаційного обміну є не самі інформаційні ресурси, а контакт з ними, що досягається у відповідній зоні через застосування відповідних програмних, організаційних і транспортних засобів. Розглянуто два види взаємодії послуг та технологій: 1) розробка власне технологій, зумовлена необхідністю надання послуг, на які вже сформований попит; 2) розробка нових послуг на базі технології, яка з’явилися на ринку. Проаналізовано та наведено конкретні дані з щорічних звітів компанії International Data Corporation (IDC) з розвитку світового ринку інформаційно-комунікаційних технологій і телекомунікацій за останні роки і перспективи їхнього розвитку.

Біографія автора

G. G. Aseyev, Харківська державна академія культури, м. Харків

доктор технічних наук, професор, завідувач кафедри інформаційних технологій

Посилання

Myasnikova, L. A., Fried, M. I. (2001). Postmodern commerce (Transformation of commerce in modern society). SPb: Ed. House «Business Process». [in Russian].

Kirpichev, P. V. (2003). Infocommunications in the system of world economic relations in the late 20th — the early 21st century. Bulletin of St. Petersburg State University. Ser. 5. Issue 1 (5), 143–147. [in Russian].

The concept of «infocommunication.» The concept of «Information». Modern telecommunication systems and networks as a complex set of technical means. Retrieved from http://www.studfiles.ru/preview/3003418/. [in Russian].

Sharavova, O. I. (2014). The market environment of infocommunications and the industry structure of the market. T-Comm, 7, 92–94. [in Russian].

Castellier, M. (2000). The Information Age: Economics, Society and Culture. Moscow: HSE. [in Russian].

Zabrodskaya, K. A. (2013). Infocommunication services: essence, features, classification. Communication Bulletin, 5 (121), 27–31. [in Russian].

Striy, L. A., Zakharchenko, L. A., Golubev, A. K. (2016) Model for the evolution of market types. Black Sea Economic Studio. Issue 2, 85–89. [in Ukrainian].

The world at the turn of the millennium (forecast for the development of the global economy until 2015) (2001). V. A. Martynov and A. A. Dynkin (Ed.). Moscow: New Age. [in Russian].

World economy. Global Trends for 100 Years (2003) I. S. Korolev (Ed.). Moscow: Economist. [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-12-19

Номер

Розділ

Документознавство та інформаційна діяльність