Світові ринки інфокомунікаційних продуктів і послуг: стан і перспективи
DOI:
https://doi.org/10.31516/2410-5333.056.15Ключові слова:
інформація, інформаційний обмін, інформаційний ринок, інфокомунікаційна послуга, інформаційно-комунікаційні технологіїАнотація
Наведено класифікацію інформаційних та інфокомунікаційних продуктів і послуг. Показано, що базовим кінцевим продуктом сфери інфокомунікаційного обміну є не самі інформаційні ресурси, а контакт з ними, що досягається у відповідній зоні через застосування відповідних програмних, організаційних і транспортних засобів. Розглянуто два види взаємодії послуг та технологій: 1) розробка власне технологій, зумовлена необхідністю надання послуг, на які вже сформований попит; 2) розробка нових послуг на базі технології, яка з’явилися на ринку. Проаналізовано та наведено конкретні дані з щорічних звітів компанії International Data Corporation (IDC) з розвитку світового ринку інформаційно-комунікаційних технологій і телекомунікацій за останні роки і перспективи їхнього розвитку.Посилання
Myasnikova, L. A., Fried, M. I. (2001). Postmodern commerce (Transformation of commerce in modern society). SPb: Ed. House «Business Process». [in Russian].
Kirpichev, P. V. (2003). Infocommunications in the system of world economic relations in the late 20th — the early 21st century. Bulletin of St. Petersburg State University. Ser. 5. Issue 1 (5), 143–147. [in Russian].
The concept of «infocommunication.» The concept of «Information». Modern telecommunication systems and networks as a complex set of technical means. Retrieved from http://www.studfiles.ru/preview/3003418/. [in Russian].
Sharavova, O. I. (2014). The market environment of infocommunications and the industry structure of the market. T-Comm, 7, 92–94. [in Russian].
Castellier, M. (2000). The Information Age: Economics, Society and Culture. Moscow: HSE. [in Russian].
Zabrodskaya, K. A. (2013). Infocommunication services: essence, features, classification. Communication Bulletin, 5 (121), 27–31. [in Russian].
Striy, L. A., Zakharchenko, L. A., Golubev, A. K. (2016) Model for the evolution of market types. Black Sea Economic Studio. Issue 2, 85–89. [in Ukrainian].
The world at the turn of the millennium (forecast for the development of the global economy until 2015) (2001). V. A. Martynov and A. A. Dynkin (Ed.). Moscow: New Age. [in Russian].
World economy. Global Trends for 100 Years (2003) I. S. Korolev (Ed.). Moscow: Economist. [in Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в збірнику «Вісник Харківської державної академії культури», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Вісник Харківської державної академії культури» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.