DOI: https://doi.org/10.31516/2410-5333.056.03

Моделювання стандартів взаємодії в навчально­професійній сфері: етичний аспект

N. Barabanova, Yu. Hrushevska

Анотація


Розглянуто проблему відсутності у студентів ЗВО правильних уявлень про професійну етику, її соціально-ділові компоненти, інваріантні до будь-якої сфери професійної комунікативної діяльності. Проаналізовано програми навчальних дисциплін напряму «соціальні комунікації». Виявлено необхідність виділення більшої кількості годин на теми, що стосуються навчально-професійної етики. Запропоновано систему моделювання стандартів навчально-професійної комунікації для розвитку соціально-комунікативної компетентності студентів.

Ключові слова


професійна етика; стандарти взаємодії; навчально-професійна комунікація; моделювання типових ситуацій

Повний текст:

PDF

Посилання


Barabanova, N. R. (1992). Modeling the content of teaching educational scientific expression: (preparatory faculty, technical profile). (PhD thesis abstract) University of the Foreign languages. Kуіv. [in Russian].

Barabanova, N. R. (2012). Socio-business competence of the modern specialist: problems of development and modeling. Visnyk of Kharkiv State Academy of Culture, 38, 258–268. [in Ukrainian].

Barabanova, N. R., Sprinsian, V. H. (2009). Effective communication of business people: a textbook. Odesa: Druk [in Ukrainian].

Competent approach to the development of higher education standards. Retrieved from http://edu-mns.org.ua/nmc/49/StandVO.pdf.

Panfilova, A. P. (2001). Business communication in professional activities: a training manual. St. Petersburg. [in Russian].

Professional Ethics. Retrieved from http://pe.ptngu.com/index.html.




Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

ISSN 2522-1132 (Online), ISSN 2410-5333 (Print)
Адреса: 61057, м. Харків, Бурсацький узвіз, 4, к. 38а, Редакційно-видавничий відділ ХДАК. тел. +38(057)731-27-83
rvv2000k@ukr.net