Моделювання стандартів взаємодії в навчально­професійній сфері: етичний аспект

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5333.056.03

Ключові слова:

професійна етика, стандарти взаємодії, навчально-професійна комунікація, моделювання типових ситуацій

Анотація

Розглянуто проблему відсутності у студентів ЗВО правильних уявлень про професійну етику, її соціально-ділові компоненти, інваріантні до будь-якої сфери професійної комунікативної діяльності. Проаналізовано програми навчальних дисциплін напряму «соціальні комунікації». Виявлено необхідність виділення більшої кількості годин на теми, що стосуються навчально-професійної етики. Запропоновано систему моделювання стандартів навчально-професійної комунікації для розвитку соціально-комунікативної компетентності студентів.

Біографії авторів

N. Barabanova, Національний університет «Одеська юридична академія», м. Одеса

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри журналістики

Yu. Hrushevska, Національний університет «Одеська юридична академія», м. Одеса

кандидат філологічних наук, доцент кафедри журналістики

Посилання

Barabanova, N. R. (1992). Modeling the content of teaching educational scientific expression: (preparatory faculty, technical profile). (PhD thesis abstract) University of the Foreign languages. Kуіv. [in Russian].

Barabanova, N. R. (2012). Socio-business competence of the modern specialist: problems of development and modeling. Visnyk of Kharkiv State Academy of Culture, 38, 258–268. [in Ukrainian].

Barabanova, N. R., Sprinsian, V. H. (2009). Effective communication of business people: a textbook. Odesa: Druk [in Ukrainian].

Competent approach to the development of higher education standards. Retrieved from http://edu-mns.org.ua/nmc/49/StandVO.pdf.

Panfilova, A. P. (2001). Business communication in professional activities: a training manual. St. Petersburg. [in Russian].

Professional Ethics. Retrieved from http://pe.ptngu.com/index.html.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-12-19

Номер

Розділ

Теорія та історія соціальних комунікацій