DOI: https://doi.org/10.31516/2410-5333.055.08

Упровадження спортивних РR-технологій для формування іміджу сучасного університету

V. P. Yaremenko

Анотація


Розглянуті спортивні РR-технології, які застосовуються для формування іміджу сучасного вищого навчального закладу в Україні. Визначено механізми впровадження спортивних РR-технологій для формування іміджу сучасного університету. Показано важливість таких технологій: робота з регіональними ЗМІ, зворотний зв’язок з аудиторією (можливість коментувати на сайтах, висловлювати власну думку та ставлення до поданої інформації тощо); робота з державними структурами, спонсорами — все це надає можливості для розвитку сучасного університету. Виявлено, що спортивні комунікації посідають одне з провідних місць у висвітленні успіхів студентів та співробітників.

Ключові слова


імідж університету; спортивні РR-технології; ключове повідомлення; цільова аудиторія

Повний текст:

PDF

Посилання


Achkasova, V., Volodina, L. (Ed.). (2005). Public Relations as Social Engineering. St. Petersburg: Rech’. [in Russian].

Baytsev, A. Yu. (2018). Communication. Philosophical Encyclopedic Dictionary. Retrieved from http://ariom.ru/wiki/Communikacija [in Russian].

Bebyk, V. M. (2005), Information and Communication Management in a Global Society: Psychology, Technology of Public Relations. Kyiv: MAUP. [in Ukrainian].

Bebyk, V. M. (2011). Global Information Society: Concept, Structure, Communication Information and Law, 1, 41–49. [in Ukrainian].

Berehova, O. M. (2006). Modern Communication in the Culture of Ukraine. Kyiv: NMAU named after P. I. Chaikovsky. [in Ukrainian].

Viechkanova, O. (2011). Boxer, Media Specialist, Writer. Retrieved from http://humf.sumdu.edu.ua/en/component/content/article/614-bokser%20medjnik-pismennik.html [in Ukrainian].

Gorbenko, N. V. (2014). Features of Forming the Image of Modern University. Osvitolohichnyi Dyskurs, 1 (5), 36–43. [in Ukrainian].

Zatserkivna, M. O. (2018). Application of PR Technology in Forming the Image of Higher Educational Institution of Socio-Cultural Sphere. Library Science. Documentary Science. Informology, 1, 72–79. [in Ukrainian].

Kotler, F. (2008). Corporate Social Responsibility. Kyiv: Standart. [in Ukrainian].

Kurban, A. (2008). Social Responsibility of Business in the Conditions of the General Financial and Economic Crisis: Global Problems and Ukrainian Prospects. Trade Unions of Ukraine, 12, 33–36. [in Ukrainian].

Lavsky, V. (2018). Yevgeny Petrakov: I Am Thirty Years Old Today. Retrieved from https://futsalua.org/blog/post/evgenii-petrakov-mne-segodnya-tridcat-let-chast-1-sluga-caryu-otec-soldatam [in Russian].

Maslenikov, E. I., Lenska, N. I. (2016). The Role of PR Technologies in Forming the Company’s Image. Problems of the Market and Development of the Regions of Ukraine in the 21st Century: Proceedings of the 7th International Research and Practice Online Conference (Odesa, December 5–9, 2016). Retrieved from https://economics.opu.ua/files/science/ipreed/ 2016/61.pdf.

Romat, E. R. (2008). Advertising in the Marketing System. Kyiv: Studcenter [in Russian].

Yatsko, N. B. (2013). PR and Manipulations: Practical Dictionary. Kyiv: Publisher Karpenko V. M. [in Ukrainian].




Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

ISSN 2522-1132 (Online), ISSN 2410-5333 (Print)
Адреса: 61057, м. Харків, Бурсацький узвіз, 4, к. 38а, Редакційно-видавничий відділ ХДАК. тел. +38(057)731-27-83
rvv2000k@ukr.net