Упровадження спортивних РR-технологій для формування іміджу сучасного університету

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5333.055.08

Ключові слова:

імідж університету, спортивні РR-технології, ключове повідомлення, цільова аудиторія

Анотація

Розглянуті спортивні РR-технології, які застосовуються для формування іміджу сучасного вищого навчального закладу в Україні. Визначено механізми впровадження спортивних РR-технологій для формування іміджу сучасного університету. Показано важливість таких технологій: робота з регіональними ЗМІ, зворотний зв’язок з аудиторією (можливість коментувати на сайтах, висловлювати власну думку та ставлення до поданої інформації тощо); робота з державними структурами, спонсорами — все це надає можливості для розвитку сучасного університету. Виявлено, що спортивні комунікації посідають одне з провідних місць у висвітленні успіхів студентів та співробітників.

Біографія автора

V. P. Yaremenko, Сумський державний університет, м. Суми

аспірант кафедри журналістики та філології

Посилання

Achkasova, V., Volodina, L. (Ed.). (2005). Public Relations as Social Engineering. St. Petersburg: Rech’. [in Russian].

Baytsev, A. Yu. (2018). Communication. Philosophical Encyclopedic Dictionary. Retrieved from http://ariom.ru/wiki/Communikacija [in Russian].

Bebyk, V. M. (2005), Information and Communication Management in a Global Society: Psychology, Technology of Public Relations. Kyiv: MAUP. [in Ukrainian].

Bebyk, V. M. (2011). Global Information Society: Concept, Structure, Communication Information and Law, 1, 41–49. [in Ukrainian].

Berehova, O. M. (2006). Modern Communication in the Culture of Ukraine. Kyiv: NMAU named after P. I. Chaikovsky. [in Ukrainian].

Viechkanova, O. (2011). Boxer, Media Specialist, Writer. Retrieved from http://humf.sumdu.edu.ua/en/component/content/article/614-bokser%20medjnik-pismennik.html [in Ukrainian].

Gorbenko, N. V. (2014). Features of Forming the Image of Modern University. Osvitolohichnyi Dyskurs, 1 (5), 36–43. [in Ukrainian].

Zatserkivna, M. O. (2018). Application of PR Technology in Forming the Image of Higher Educational Institution of Socio-Cultural Sphere. Library Science. Documentary Science. Informology, 1, 72–79. [in Ukrainian].

Kotler, F. (2008). Corporate Social Responsibility. Kyiv: Standart. [in Ukrainian].

Kurban, A. (2008). Social Responsibility of Business in the Conditions of the General Financial and Economic Crisis: Global Problems and Ukrainian Prospects. Trade Unions of Ukraine, 12, 33–36. [in Ukrainian].

Lavsky, V. (2018). Yevgeny Petrakov: I Am Thirty Years Old Today. Retrieved from https://futsalua.org/blog/post/evgenii-petrakov-mne-segodnya-tridcat-let-chast-1-sluga-caryu-otec-soldatam [in Russian].

Maslenikov, E. I., Lenska, N. I. (2016). The Role of PR Technologies in Forming the Company’s Image. Problems of the Market and Development of the Regions of Ukraine in the 21st Century: Proceedings of the 7th International Research and Practice Online Conference (Odesa, December 5–9, 2016). Retrieved from https://economics.opu.ua/files/science/ipreed/ 2016/61.pdf.

Romat, E. R. (2008). Advertising in the Marketing System. Kyiv: Studcenter [in Russian].

Yatsko, N. B. (2013). PR and Manipulations: Practical Dictionary. Kyiv: Publisher Karpenko V. M. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-11-05

Номер

Розділ

Журналістика та засоби масової інформації