Упровадження спортивних РR-технологій для формування іміджу сучасного університету
DOI:
https://doi.org/10.31516/2410-5333.055.08Ключові слова:
імідж університету, спортивні РR-технології, ключове повідомлення, цільова аудиторіяАнотація
Розглянуті спортивні РR-технології, які застосовуються для формування іміджу сучасного вищого навчального закладу в Україні. Визначено механізми впровадження спортивних РR-технологій для формування іміджу сучасного університету. Показано важливість таких технологій: робота з регіональними ЗМІ, зворотний зв’язок з аудиторією (можливість коментувати на сайтах, висловлювати власну думку та ставлення до поданої інформації тощо); робота з державними структурами, спонсорами — все це надає можливості для розвитку сучасного університету. Виявлено, що спортивні комунікації посідають одне з провідних місць у висвітленні успіхів студентів та співробітників.Посилання
Achkasova, V., Volodina, L. (Ed.). (2005). Public Relations as Social Engineering. St. Petersburg: Rech’. [in Russian].
Baytsev, A. Yu. (2018). Communication. Philosophical Encyclopedic Dictionary. Retrieved from http://ariom.ru/wiki/Communikacija [in Russian].
Bebyk, V. M. (2005), Information and Communication Management in a Global Society: Psychology, Technology of Public Relations. Kyiv: MAUP. [in Ukrainian].
Bebyk, V. M. (2011). Global Information Society: Concept, Structure, Communication Information and Law, 1, 41–49. [in Ukrainian].
Berehova, O. M. (2006). Modern Communication in the Culture of Ukraine. Kyiv: NMAU named after P. I. Chaikovsky. [in Ukrainian].
Viechkanova, O. (2011). Boxer, Media Specialist, Writer. Retrieved from http://humf.sumdu.edu.ua/en/component/content/article/614-bokser%20medjnik-pismennik.html [in Ukrainian].
Gorbenko, N. V. (2014). Features of Forming the Image of Modern University. Osvitolohichnyi Dyskurs, 1 (5), 36–43. [in Ukrainian].
Zatserkivna, M. O. (2018). Application of PR Technology in Forming the Image of Higher Educational Institution of Socio-Cultural Sphere. Library Science. Documentary Science. Informology, 1, 72–79. [in Ukrainian].
Kotler, F. (2008). Corporate Social Responsibility. Kyiv: Standart. [in Ukrainian].
Kurban, A. (2008). Social Responsibility of Business in the Conditions of the General Financial and Economic Crisis: Global Problems and Ukrainian Prospects. Trade Unions of Ukraine, 12, 33–36. [in Ukrainian].
Lavsky, V. (2018). Yevgeny Petrakov: I Am Thirty Years Old Today. Retrieved from https://futsalua.org/blog/post/evgenii-petrakov-mne-segodnya-tridcat-let-chast-1-sluga-caryu-otec-soldatam [in Russian].
Maslenikov, E. I., Lenska, N. I. (2016). The Role of PR Technologies in Forming the Company’s Image. Problems of the Market and Development of the Regions of Ukraine in the 21st Century: Proceedings of the 7th International Research and Practice Online Conference (Odesa, December 5–9, 2016). Retrieved from https://economics.opu.ua/files/science/ipreed/ 2016/61.pdf.
Romat, E. R. (2008). Advertising in the Marketing System. Kyiv: Studcenter [in Russian].
Yatsko, N. B. (2013). PR and Manipulations: Practical Dictionary. Kyiv: Publisher Karpenko V. M. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в збірнику «Вісник Харківської державної академії культури», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Вісник Харківської державної академії культури» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.