Патріотична реклама: сутність та роль у сучасному українському суспільстві
DOI:
https://doi.org/10.31516/2410-5333.055.07Ключові слова:
соціальна реклама, патріотизм, патріотична реклама, українське суспільство, медіаосвітаАнотація
Проаналізовано актуальність, сутність та роль патріотичної реклами, зокрема в сучасному українському суспільстві. Запропоновано визначення патріотичної реклами як різновиду ідеологічно вивіреної соціальної реклами (інколи як складової комерційної), яка на основі емоційно-мотиваційної актуалізації символів патріотизму (любов, мова, армія, держава, країна, єдність тощо) впливає на формування відповідних психологічних стереотипів та моделей поведінки, виховує населення в дусі патріотизму, відродження державності, пріоритету національних цінностей, формування позиції «громадянської відповідальності». Досліджено, що патріотична реклама — це візуальний медіатекст, можливості якого розширені засобами новітніх технологій, що мають здатність впливати на рівень загальної патріотизації суспільства, зокрема українського.Посилання
Arkhypenko, A. V. Social Advertising and the Mechanism of Its Impact on Youth (Thesis). Retrieved from http://www.sociology.kpi.ua/wp-content/uploads/2015/06/%D0%90%D1%80%D1%85%D0%B8%D0%BF%D0%ї [in Ukrainian].
Bezverkha, T. (2008). The Role of Social Advertising in the Embodiment of the Ukrainian National Idea. State Construction: An Electronic Scientific Professional Edition, 1. Retrieved from http www.kbuapa.kharkov.ua [in Ukrainian].
Bidenko, A. Education of patriotism. Retrieved from https://blogs.pravda.com.ua/authors/bidenko/53f6f95d95d6d [in Ukrainian].
Hrabchak, O. W. (2015). Social advertising and its role in the processes of self-regulation of society. Collections Sciences works of Kamianets-Podilskyi National University named after Ivan Ogienko. Series: Socio-pedagogical, 2, 44–52. [in Ukrainian].
Hryysuta, N. M (2013). Social and Ethical Concepts of Social Advertising in Ukraine. Proceedings of the Institute of Journalism. Vol. 50, 134–142. [in Ukrainian].
Doctorovych, M. O. (2014). Social advertising: structure, functions, psychological influence. Bulletin of Chernihiv National Pedagogical University, 115, 70–73. [in Ukrainian].
National and regional identity of Ukrainian citizens in connection with events in the Donbas in 2014-2016. Retrieved from http://www.niss.gov.ua/content/articles/files/identychnist-169d1.pdf. [in Ukrainian].
Kovtun, O. (2015). Mechanisms of constructing advertising of patriotism on the basis of the matrix of the symbolic space of love. Ukrainian Sociological Journal, 1–2, 83–90. [in Ukrainian].
Concept of implementation of media education in Ukraine (new edition) Retrieved from: https://ms.detector.media/mediaprosvita/mediaosvita/kontseptsiya_vprovadzhennya_mediaosviti_v_ukraini_nova_redaktsiya [in Ukrainian].
National-patriotic education of children and youth. Retrieved from https://imzo.gov.ua/osvita/pozashkilna-osvita-ta-vihovna-robota/natsionalno-patriotichne-vihovannya-ditey-ta-molodi [in Ukrainian].
Romat, E. V. (2017). Social advertising: basic approaches and peculiarities. Marketing and advertising, 2–3, 36–47. [in Russian].
Slavikov, S.V. (2008). Improving social advertising as one of the important factors of informational influence of the authorities on the consciousness of citizens (Master’s work). Dnipropetrovsk: DRIDA NADU. [in Ukrainian].
Stashchuk, I. (2015). Social advertising: from (re) translation of values to axiological interaction. Proceedings of UCU. Part 6: Journalism. Media Communication, 1, 156–168. [in Ukrainian].
Tsukanova, G. A. (2014). Interactive social advertising in the urban environment. Information Society, 19, 6–59. [in Ukrainian].
Cherepovska, N. I. (2016). Media education resources for the development of patriotism and critical thinking of youth. Educational and methodical manual. [in Ukrainian].
Yasir Hamza Salman Al Khudiri (2017). Creative strategies of social advertising on patriotic topics: Ukrainian experience (рр. 77–85). Proceedings of the Institute of Journalism. Vol. 1. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в збірнику «Вісник Харківської державної академії культури», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Вісник Харківської державної академії культури» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.