Інструменти інтернет-маркетингу в діяльності ресторанів

Автор(и)

  • S. S. Rostovtsev Харківська державна академія культури, м. Харків, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5333.51.125482

Анотація

Розглядається впровадження інструментів інтернет-маркетингу в діяльності ресторанного бізнесу та їх вплив на лояльність клієнтів. Описані основні методи й особливості онлайн-діяльності ресторанів. Зазначені основні технології, які допомагають просувати послуги ресторанів до цільової аудиторії. Запропоновані різні варіанти реклами закладів ресторанного господарства в інтернеті, як платні, так і безплатні. Автор описує такі елементи цифрового маркетингу, як обслуговування веб-сайта, пошукова оптимізація, маркетинг у соціальних медіа, контекстна реклама, email-маркетинг тощо, акцентуючи на їх комплексному використанні.

Біографія автора

S. S. Rostovtsev, Харківська державна академія культури, м. Харків

кандидат наук із соціальних комунікацій, викладач

Посилання

Chorna, M. (2017). Formation methods of the consumer loyalty as a component of brand management of the restaurant networks. Effective economy, 4. Retrieved from http://www.economy.nayka.com.ua. (Accessed 08 Jun 2017). [in Ukrainian].

Cornell University’s School of Hotel Administration. Retrieved from https://sha.cornell.edu/ [in English].

Gadetska, Z. (2015). The modern multimedia means to promote hotel restaurant and tourist services. Young Scientist, 2(17), 41–44 [in Ukrainian].

Kutepova, V. (2014). Internet marketing in Ukraine: problems and prospects. Management of development, 1, 47–49. Retrieved from http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2014_1_22. [in Ukrainian].

Rasulova, A. (2015). Modern marketing communications in management of restaurant business by enterprises. Innovative Economy, 4, 215–220. [in Ukrainian].

SeoProfy. Retrieved from https://seoprofy.ua/blog/poiskovye-sistemy/dobavlyaem-sajt-v-google-maps-places [In Russian].

Shaleva, O. (2013). Applying of innovative internet technologies in the restaurant business. Trade, commerce, business. 15, 142–145. [in Ukrainian].

The restaurant’s guide to digital marketing. Retrieved from http://partners.restaurant.com/pdf%5CTheRestaurantsGuideToDigitalMarketing.pdf. [In English].

Yazina, V. (2015). Internet-marketing applying in restaurant business. Bulletin of Donbas State Engineering Academy, 1(34), 225. [in Ukrainian].

Yurchak, E. (2014). The peculiarities of the formation of customers loyalty towards the restaurant brand. Effective economy, 12. Retrieved from http://www.economy.nayka.com.ua. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-10-03

Номер

Розділ

Прикладні соціокомунікаційні технології