Інструменти інтернет-маркетингу в діяльності ресторанів
DOI:
https://doi.org/10.31516/2410-5333.51.125482Анотація
Розглядається впровадження інструментів інтернет-маркетингу в діяльності ресторанного бізнесу та їх вплив на лояльність клієнтів. Описані основні методи й особливості онлайн-діяльності ресторанів. Зазначені основні технології, які допомагають просувати послуги ресторанів до цільової аудиторії. Запропоновані різні варіанти реклами закладів ресторанного господарства в інтернеті, як платні, так і безплатні. Автор описує такі елементи цифрового маркетингу, як обслуговування веб-сайта, пошукова оптимізація, маркетинг у соціальних медіа, контекстна реклама, email-маркетинг тощо, акцентуючи на їх комплексному використанні.Посилання
Chorna, M. (2017). Formation methods of the consumer loyalty as a component of brand management of the restaurant networks. Effective economy, 4. Retrieved from http://www.economy.nayka.com.ua. (Accessed 08 Jun 2017). [in Ukrainian].
Cornell University’s School of Hotel Administration. Retrieved from https://sha.cornell.edu/ [in English].
Gadetska, Z. (2015). The modern multimedia means to promote hotel restaurant and tourist services. Young Scientist, 2(17), 41–44 [in Ukrainian].
Kutepova, V. (2014). Internet marketing in Ukraine: problems and prospects. Management of development, 1, 47–49. Retrieved from http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2014_1_22. [in Ukrainian].
Rasulova, A. (2015). Modern marketing communications in management of restaurant business by enterprises. Innovative Economy, 4, 215–220. [in Ukrainian].
SeoProfy. Retrieved from https://seoprofy.ua/blog/poiskovye-sistemy/dobavlyaem-sajt-v-google-maps-places [In Russian].
Shaleva, O. (2013). Applying of innovative internet technologies in the restaurant business. Trade, commerce, business. 15, 142–145. [in Ukrainian].
The restaurant’s guide to digital marketing. Retrieved from http://partners.restaurant.com/pdf%5CTheRestaurantsGuideToDigitalMarketing.pdf. [In English].
Yazina, V. (2015). Internet-marketing applying in restaurant business. Bulletin of Donbas State Engineering Academy, 1(34), 225. [in Ukrainian].
Yurchak, E. (2014). The peculiarities of the formation of customers loyalty towards the restaurant brand. Effective economy, 12. Retrieved from http://www.economy.nayka.com.ua. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в збірнику «Вісник Харківської державної академії культури», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Вісник Харківської державної академії культури» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.