Теоретичні засади дослідження туризму як соціокомунікаційного феномену

Автор(и)

  • V. V. Perekheida Інститут філології Київського національного університету імені Тараса Шевченка, м. Київ, Україна https://orcid.org/0000-0001-9587-5894

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5333.52.125117

Анотація

Досліджено наукові праці з економіки та маркетингу, соціології, психології, філософії, культурології, теорії соціальних комунікацій, які мають високий пояснювальний потенціал щодо явищ туризму; узагальнено їх положення. Розроблено теоретичну базу для вивчення туризму як соціокомунікаційного феномену, яку становлять три групи: теорії споживання, мотиваційні теорії, теорії пізнання й розуміння. Артикульовано засадничий підхід до вивчення туризму як дослідницького об’єкта в теорії соціальних комунікацій.

Біографія автора

V. V. Perekheida, Інститут філології Київського національного університету імені Тараса Шевченка, м. Київ

асистент кафедри української та російської мов як іноземних

Посилання

Bandura, A. (2000). The theory of social learning. St. Petersburg: Eurasia. [In Russian].

Bell, D. (1999). The future postindustrial society. The experience of social prediction (translated from English). V. L. Inozemtsev (Ed.). Moscow: Academia. [In Russian].

Birzhakov, MB (1999). Introduction to tourism. St. Petersburg: Gerda Publishing House. [In Russian].

Blackwell, R., Miniard, P. and Angel, J. (2007). Consumer behavior: a textbook (translated from English). St. Petersburg: Peter. [In Russian].

Bryant, J. and Thompson, S. (2004). Fundamentals of the impact of the media (translated from English.). Moscow: Williams Publishing House. [In Russian].

Gorsky, V. (2003). Travel as a cultural phenomenon. Scientific notes KUTEL, 3, 56-62. Kyiv. [In Ukrainian].

Levin, K. (2000). Field theory in social sciences (translated from English). St. Petersburg: Speech. [In Russian].

Malskaya, M. P., Antonyuk, N.V. and Hanich, N. M. (2008). International tourism and services: a textbook (pp. 496-498). Lviv National University named after I. Franko. Kyiv: Znannia [In Ukrainian].

Maslow, A. (2006). Motivation and personality (translation from English). St. Petersburg: Peter. [In Russian].

Pazenok, V., Fedorchenko, V. et cet. (2004). The philosophy of tourism: a manual. Kyiv: Condor. Retrieved from http://tourlib.net/books_ukr/filotur.htm [In Ukrainian].

On Tourism: Law of Ukraine dated September 15, 1995 No. 324/95-VR (as amended by the Law of Ukraine of November 18, 2003 No. 1282-ІU). (1995). Retrieved from http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/1282-15 [In Ukrainian].

Urry, J. (2005). A tourist’s view and globalization. Mass culture: modern Western studies (pp. 136-150). Moscow: Pragmatika kul’tury. [In Russian].

Frankl, V. (1990). Man in search of meaning: a collection. D. A. Leontiev, M. P. Papusha, and E. V. Eidman (Translated from English and German). Moscow: Progress. [In Russian].

Goban-Klas, T. (1999). Media and mass communication. Theories and analysis of the press, radio, television and the Internet. Warszawa-Krakow: Wydawnictwo naukowe PWN. [In Polish].

Dann, G. (1977). Anomie, ego-enhancement and tourism. Annals of Tourism Research, 4 (4), 184–194. [In English].

Iso-Ahola, S. E. (1983). Towards a social psychology of recreational travel. Leisure Studies, 2, 45–56. [In English].

Iso-Ahola, S. E. (1982). Toward a social psychological theory of tourism motivation: A rejoinder. Annals of Tourism Research, 9 (2), 256–262. [In English].

Urry, J. (1995). Consuming Places. London: Routledge. [In English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-01-03

Номер

Розділ

Прикладні соціокомунікаційні технології