Уявлення про «творчість» у рекламі: cередньовічна філософія та постмодерн
DOI:
https://doi.org/10.31516/2410-5333.52.125112Анотація
Розглянуто сучасні та класичні філософські, культурологічні дослідження, присвячені проблемі тлумачення поняття «творчість», у середньовічній філософії, а також періоду постмодерну. Значну увагу приділено антропоцентричним аспектам. Визначено основні напрями розвитку поглядів на творчість від ранньохристиянської традиції до трактувань природи рек-ламної творчості у філософії постмодерну. Розглянуто еволюцію філософських концепцій та тлумачення поняття «творчість», «творча людина». Проаналізовано роль і статус божественного начала та людського фактора у створенні мистецьких творів від реклами, розглянуто поняття «ремесло», «технологія» й «мистецтво».Посилання
Grabmann, M. (2007). Introduction to “The Sum of Theology” Thomas Aquinas. Moscow: Signum Veritatis. [In Russian].
Muravyov, S. N. (Prep.). (2012). Heraclitus of Ephesus: all legacy. Moscow: “Ad Marginem Press”. [In Russian].
Rozhansky, I. D. (1980). Ancient science. Moscow: “Nauka” [In Russian].
Xenophon of Athens (2007). Socratic works. Moscow: Mir knigi: Literatura. [In Russian].
Plato (1993). Collected Works (Vol. 2). Moscow: “Mysl”. [In Russian].
Sorokin, B. F. (2001). Philosophy and psychology of creative work, the Scientific-methodical manual for postgraduate students and young teachers. Moscow: INION RAS. [In Russian].
Sorokin, B. F. (2000). Philosophy and psychology of creative work, Scientific and methodical manual for postgraduate students and young teachers. Orel: Oryol State University. [In Russian].
Yakovlev, V. A. (2003). Philosophy of creative work in the dialogues of Plato. Questions of Philosophy, 6, 142–154. [In Russian].
Spirkin, A. G. (2006). Philosophy, Textbook (2nd ed.). Moscow: Gardariki. [In Russian].
Effective communication: history, theory, practice (2005). Moscow: OOO «Agentstvo KRPA Olimp». [In Russian].
Ivanova, I. B. Linguistic creativity of Ukrainian-language advertising through the postmodernity prism. Scientific journal of the National Pedagogical University named after M. P. Drahomanov. Series 9: Modern Trends in the Development of Languages, 10, 102–107. Kyiv. [In Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в збірнику «Вісник Харківської державної академії культури», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Вісник Харківської державної академії культури» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.