Уявлення про «творчість» у рекламі: cередньовічна філософія та постмодерн

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5333.52.125112

Анотація

Розглянуто сучасні та класичні філософські, культурологічні дослідження, присвячені проблемі тлумачення поняття «творчість», у середньовічній філософії, а також періоду постмодерну. Значну увагу приділено антропоцентричним аспектам. Визначено основні напрями розвитку поглядів на творчість від ранньохристиянської традиції до трактувань природи рек-ламної творчості у філософії постмодерну. Розглянуто еволюцію філософських концепцій та тлумачення поняття «творчість», «творча людина». Проаналізовано роль і статус божественного начала та людського фактора у створенні мистецьких творів від реклами, розглянуто поняття «ремесло», «технологія» й «мистецтво».

Біографія автора

M. S. Myronov, Харківська державна академія культури, м. Харків

здобувач

Посилання

Grabmann, M. (2007). Introduction to “The Sum of Theology” Thomas Aquinas. Moscow: Signum Veritatis. [In Russian].

Muravyov, S. N. (Prep.). (2012). Heraclitus of Ephesus: all legacy. Moscow: “Ad Marginem Press”. [In Russian].

Rozhansky, I. D. (1980). Ancient science. Moscow: “Nauka” [In Russian].

Xenophon of Athens (2007). Socratic works. Moscow: Mir knigi: Literatura. [In Russian].

Plato (1993). Collected Works (Vol. 2). Moscow: “Mysl”. [In Russian].

Sorokin, B. F. (2001). Philosophy and psychology of creative work, the Scientific-methodical manual for postgraduate students and young teachers. Moscow: INION RAS. [In Russian].

Sorokin, B. F. (2000). Philosophy and psychology of creative work, Scientific and methodical manual for postgraduate students and young teachers. Orel: Oryol State University. [In Russian].

Yakovlev, V. A. (2003). Philosophy of creative work in the dialogues of Plato. Questions of Philosophy, 6, 142–154. [In Russian].

Spirkin, A. G. (2006). Philosophy, Textbook (2nd ed.). Moscow: Gardariki. [In Russian].

Effective communication: history, theory, practice (2005). Moscow: OOO «Agentstvo KRPA Olimp». [In Russian].

Ivanova, I. B. Linguistic creativity of Ukrainian-language advertising through the postmodernity prism. Scientific journal of the National Pedagogical University named after M. P. Drahomanov. Series 9: Modern Trends in the Development of Languages, 10, 102–107. Kyiv. [In Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-01-03

Номер

Розділ

Прикладні соціокомунікаційні технології