Вивчення зв’язків із громадськістю як виду діяльності та функції управління: методологічний аспект

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5333.52.125092

Анотація

Проаналізовано методологічні засади дослідження зв’язків із громадськістю як вид діяльності та функцію управління. Узагальнено наявні комунікаційні концепції зв’язків із громадськістю як системи ідей, які розвивають попередні погляди на РR-діяльність. Досліджено соціально-комунікаційні процеси, що базуються на сфері філософії й соціології, передусім філософії та соціології комунікації. Виявлено розуміння PR як сфери управління комунікаційними потоками, що об’єктивно відображає сутність цієї діяльності, відповідає потребам соціуму у створенні ефективної системи обміну інформацією, забезпечує оптимізацію зв’язків із громадськістю.

Біографія автора

M. O. Zatserkivna, Київський національний університет культури і мистецтв, м. Київ

аспірант

Посилання

Aleshina, I. V. (1997). Public relations for managers and marketers. Moscow: Gnome-Press. [In Russian].

Berger, P. (1995). Social construction of reality: a treatise on the sociology of knowledge. Moscow: The Medium. [In Russian].

Black, S. (1998). Introduction to public relations. Rostov-na-Donu: Phoenix. [In Russian].

Bouari, F. (2001). Public relations, or the Strategy of trust. Moscow: Infra-M. [In Russian].

Gavra, D. P. (2011). Fundamentals of the theory of communication. St. Petersburg: Peter. [In Russian].

Jenkins, F. (2006). Public relations. Moscow: OMEGA-L. [In Russian].

Zverintsev, AB (1997). Communication management: a working book of the PR manager (2nd ed., Rev.). St. Petersburg: SOYUZ. [In Russian].

Simmel, G. (2015). Favorites. Problems of sociology. St. Petersburg: University Book. [In Russian].

Bernays, Ed. (1952). Public Relations. Norman: University of Oklahoma Press. [In English].

Kapitonov, E. A. (2003). Corporate culture and PR. Moscow: Alpha Press. [In Russian].

Catlip, S. M. (2000). Public Relations: Theory and Practice. Moscow: Williams Publishing House. [In Russian].

Korolko, V. G. (2000). Fundamentals of public relations. Moscow: Refl-beech. [In Russian].

Moiseev, V. A. (2007). Public relations. Kyiv: Akademvidav. [In Ukrainian].

Pocheptsov, G. G. (2008). Media: Theory of Mass Communications. Kiev: Alterpress. [In Russian].

Rogers E. (2009). Diffusion of innovation. Kyiv: Kyiv-Mohyla Academy. [In Ukrainian].

Habermas, Yu. (2000). Moral consciousness and communicative action. St. Petersburg: Nauka. [In Russian].

Staryn, O. G. and Chichanovsky, AA (2010). Information processes in the structure of world communication systems. Kyiv: Diploma. [In Ukrainian].

Kholod, O. M. (2012). Communication technology. Kyiv: KMU. [In Ukrainian]. Shishkina, MA (2002). Public relations in the system of social management. St. Petersburg: Pallada Media. [In Russian].

Chomeli, G. (2003). Public relations. St. Petersburg: Neva. [In Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-01-03

Номер

Розділ

Журналістика та засоби масової інформації