Специфіка рекламної комунікації у видавничій сфері

Автор(и)

  • T. D. Bulakh Харківська державна академія культури, м. Харків, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5333.50.104753

Анотація

Охарактеризовано специфіку рекламної комунікації в книговиданні в сучасних умовах. Як основні виокремлено пропедевтичну (авторську та видавничу), виробничу, просуваючу складові видавничої рекламної комунікації. Окреслено їх відмітні ознаки. Доведено, що авторська рекламна комунікація може адресуватися як видавництвам, так і потенційним покупцям книжкової продукції. Виробнича рекламна комунікація тісно пов’язана з виготовленням, зокрема оформленням, видання.

Біографія автора

T. D. Bulakh, Харківська державна академія культури, м. Харків

кандидат педагогічних наук, доцент, докторант

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Прикладні соціокомунікаційні технології