Особливості ідеологізації контексту «Кіно-газети» (1930)

Автор(и)

  • A. Ya. Kholod Київський національний університет культури і мистецтв, м. Київ, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5333.50.104748

Анотація

Детально висвітлено два напрями ідеологізації контенту «Кіно-газети»: утвердження кіно як засобу боротьби проти ворожих класових елементів та інформаційне протистояння ідеологічно небезпечним зарубіжним і вітчизняним фільмам. Під час аналізу інформаційних матеріалів з’ясовано засоби ідеологізації контенту, зокрема використання цитат Сталіна, фотографій, контрастного шрифтового оформлення, негативно маркованих лексем для моделювання образу зовнішнього та внутрішнього ворогів.

Біографія автора

A. Ya. Kholod, Київський національний університет культури і мистецтв, м. Київ

кандидат філологічних наук, доцент кафедри зв’язків із гро-
мадськістю та журналістики

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Журналістика та засоби масової інформації