Тенденції розвитку дистанційного навчання в освітній системі США: педагогічний аспект

Автор(и)

  • L. Ya. Filipova Харківська державна академія культури, м. Харків, Ukraine https://orcid.org/0000-0003-0273-7922
  • O. V. Oliinyk Харківська державна академія культури, м. Харків, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5333.50.104732

Анотація

Розглянуто та проаналізовано головні тенденції розвитку дистанційного навчання в освітній системі США. Охарактеризовано педагогічні та методичні підходи до реалізації онлайн-навчання в різних освітніх закладах. Досліджено вимоги до підготовки онлайн-інструкторів та необхідні умови для студентів, що обирають дистанційне навчання або окремі онлайн-курси. Акцентується на перевагах та популярності дистанційної (або віртуальної) освіти в університетах США і школах.

Біографії авторів

L. Ya. Filipova, Харківська державна академія культури, м. Харків

доктор педагогічних наук, професор

O. V. Oliinyk, Харківська державна академія культури, м. Харків

кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Документознавство та інформаційна діяльність