DOI: https://doi.org/10.31516/2410-5333.50.104731

SMM-стратегія як інноваційна технологія в соціокультурному просторі

O. M. Zabelina

Анотація


Проаналізовано актуальні аспекти розробки та впровадження інноваційної технології, що впливають на здійснення рекламних заходів підприємства, яке діє на міжнародному ринку. На основі аналізу обґрунтовано напрями вдосконалення реалізації реклами завдяки посиленню ролі інноваційних рекламних інструментів та використанню нової стратегії.

Повний текст:

PDF


ISSN 2522-1132 (Online), ISSN 2410-5333 (Print)
Адреса: 61057, м. Харків, Бурсацький узвіз, 4, к. 38а, Редакційно-видавничий відділ ХДАК. тел. +38(057)731-27-83
rvv2000k@ukr.net