Етапи створення гейміфікованої системи для використання в навчальному процесі внз

Автор(и)

  • N. S. Kravets Харківська державна академія культури, м. Харків

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5333.50.104729

Анотація

Розглянуто базові визначення гейміфікації, запропоновані різними фахівцями. Наведено огляд публікацій, у яких досліджуються теорія і практика гейміфікації, основні принципи використання її методів у бізнесі та навчанні. Описані етапи створення гейміфікованої системи, акцентовано на освітньому контексті. Проаналізовано відмінності гейміфікації від ігор, симуляторів і традиційної освіти. Розглянуто перспективні моделі впровадження методів гейміфікації або гейміфікованих систем у навчальний процес внз.

Біографія автора

N. S. Kravets, Харківська державна академія культури, м. Харків

кандидат технічних наук, доцент

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Документознавство та інформаційна діяльність