Імідж, образ та бренд міста як компоненти територіального маркетингу

Автор(и)

  • Yu. M. Bokoch Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Інститут журналістики, м. Київ, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5333.49.104645

Анотація

Порушується актуальна і цікава для сучасної України проблема вивчення та формування іміджу міста. Проаналізовано такі поняття, як образ, імідж, бренд і територіальний маркетинг, подано різні підходи до термінології у визначенні іміджу міст. Імідж міста розглядається як продукт інформаційної політики та найзначиміший для просування об’єкт управління. Від сформованого образу залежить інвестиційна, соціально-культурна й естетична привабливість міста, його конкурентоспроможність серед інших подібних міст.

Біографія автора

Yu. M. Bokoch, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Інститут журналістики, м. Київ

здобувач

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Прикладні соціокомунікаційні технології