Туризм як чинник міжкультурної комунікації

Автор(и)

  • M. M. Zaitsevа Харківська державна академія культури, м. Харків, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5333.49.104641

Анотація

Розглянуто концептуальне трактування туризму як діалогічної форми взаємодії культур. Обґрунтовано фундаментальні з точки зору культурологічного аналізу ідентифікаційна й інтеграційна функції туризму. Описані основні (первинні) види туристської комунікації та структура комунікативної культури мандрівника. Надані рекомендації з формування складу туристських груп, з урахуванням яких має бути розроблена культурна програма подорожі.

Біографія автора

M. M. Zaitsevа, Харківська державна академія культури, м. Харків

кандидат економічних наук, старший викладач

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Прикладні соціокомунікаційні технології