Ісламська модель менеджменту: особа, релігія, влада

Автор(и)

  • M. O. Yariko Харківська державна академія культури, м. Харків, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5333.49.104639

Анотація

Розглянуто ісламську модель менеджменту, виокремлено її сутнісні характеристики. Проаналізовано специфіку ісламських уявлень про владу: джерела влади, права й обов’язки як особистості, наділеної владою, так і підлеглих. Наведено ісламську класифікацію соціальних трансакцій, висвітлено, яким чином релігія впливає на дії людини в суспільстві. Доведено вплив внутрішньої мотивації особистості на оцінку її діяльності як керівника або підлеглого. Описано специфіку зворотного зв’язку в ісламській системі менеджменту. Продемонстровано, яким чином Коран та Сунна впливають на систему управління.

Біографія автора

M. O. Yariko, Харківська державна академія культури, м. Харків

кандидат культурології

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Прикладні соціокомунікаційні технології