Вищі навчальні заклади як суб’єкти на ринку освітніх послуг

Автор(и)

  • O. O. Tkachenko Київський національний університет культури і мистецтв, м. Київ, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5333.49.104636

Анотація

Акцентовано на необхідності ґрунтовного опрацювання питань, пов’язаних з вивченням та аналізом чинників формування і функціонування ринку освітніх послуг, що надасть можливості з’ясувати особливості взаємодії ринку освітніх послуг з ринком праці в умовах розвитку ринкових відносин сучасного українського суспільства. Виявлено характерні ознаки суб’єктів ринку освітніх послуг, при цьому вказано на особливу роль студента, слухача. Зазначено властивості освітніх послуг (нематеріальні, невіддільні від суб’єктів, непостійні за якістю).

Біографія автора

O. O. Tkachenko, Київський національний університет культури і мистецтв, м. Київ

здобувач

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Прикладні соціокомунікаційні технології