Журналістика як соціальний інститут

Автор(и)

  • I. P. Kovalenko Харківська державна академія культури, м. Харків, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5333.49.104635

Анотація

Розкриваються сутність журналістики як соціального інституту, її роль у функціонуванні суспільних відносин. Висвітлюються соціальні функції журналістики та правові засади журналістської діяльності. Наголошується на необхідності вдосконалення українського законодавства в галузі ЗМІ за допомогою впровадження заборони на необмежену концентрацію ЗМІ в руках окремих юридичних або фізичних осіб; посилення державної підтримки українських (особливо україномовних) ЗМІ; перегляду системи оподаткування ЗМІ.

Біографія автора

I. P. Kovalenko, Харківська державна академія культури, м. Харків

кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Журналістика та засоби масової інформації