Емоційне реагування аудиторії на телевізійний контент

Автор(и)

  • V. V. Yushko Інститут журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка, м. Київ, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5333.49.104633

Анотація

Проаналізовано такі поняття, як емоційний інтелект і емоційна компетентність, описані форми їх вираження. За допомогою анкетування та моніторингу коментарів аудиторії виявлено різні види емоційного реагування реципієнтів. Розроблена схема емоційної перцепції, що демонструє стадії переходу від емоційних реакцій до здобутих знань і надає підстав називати таких споживачів емоційно компетентною аудиторією.

Біографія автора

V. V. Yushko, Інститут журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка, м. Київ

аспірант

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Журналістика та засоби масової інформації