Стигматизація як один із засобів маніпулятивного впливу мас-медіа на аудиторію

Автор(и)

  • M. V. Smyrnova Інститут журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка, м. Київ, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5333.49.104631

Анотація

Наведено огляд публікацій, у яких досліджено особливості процесу стигматизації, її причини і наслідки. Описано розуміння стигматизатора у двох аспектах — як учасника процесу стигматизації на індивідуальному та суспільному рівнях. Запропоновано визначення поняття стигми та стигматизації в соціальних комунікаціях. Розглянуто стигматизацію як наслідок помилок у сприйнятті аудиторією інформації з мас-медіа та як засіб маніпулятивного впливу медіа на суспільну свідомість. Виокремлено види стигматизації на основі попередніх класифікацій та проаналізовано наявність цих видів у рейтингових всеукраїнських онлайн-виданнях.

Біографія автора

M. V. Smyrnova, Інститут журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка, м. Київ

аспірант

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Журналістика та засоби масової інформації