Документаційне забезпечення підтримки складання розкладу навчальних занять у закладі вищої освіти

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5333.067.23

Ключові слова:

розклад занять, документаційне забезпечення, оптимізація навчального процесу, Положення про розклад навчальних занять

Анотація

Розглянуто проблематику розроблення документаційного забезпечення підтримки складання навчального розкладу як ключового етапу організації освітнього процесу, що особливо актуально для закладів вищої освіти з великою кількістю студентів і викладачів. Розроблено документаційне забезпечення, яке надасть змогу активно впроваджувати нові технології для автоматизації й оптимізації складання якісного персоніфікованого навчального розкладу в закладі вищої освіти. Запропоновано методи й засоби для автоматизації складання персоніфікованого навчального розкладу. Надано рекомендації, які мають посприяти поліпшенню організації навчального процесу, задоволенню потреб викладачів і студентів, оптимізації ресурсів та підвищенню рейтингу університету.

Біографії авторів

Р. О. Голощук, Національний університет «Львівська політехніка», м. Львів

кандидат технічних наук, доцент, доцент кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

М. В. Голощук, Національний університет «Львівська політехніка», м. Львів

магістр кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

О. В. Марковець, Національний університет «Львівська політехніка», м. Львів

кандидат технічних наук, доцент, завідувач кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

Посилання

Levchenko, L. S. (2015). Application of information and communication technologies in the professional activity of an education worker. Educational Dimension, 45, 154–159. https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2607 [In Ukrainian].

Information about the university. (2024). Lviv Polytechnic National University. https://lpnu.ua/lvivska-politekhnika/informatsiia-pro-universytet [In Ukrainian].

Kulalaieva, N., Bakhtiiarova, K., Artiushyna, M. (2023). Methodology for forming an individual educational trajectory of future bachelors in professional education. Professional Pedagogics, 1(26), 74–83. https://doi.org/10.32835/2707-3092.2023.26.74-83 [In Ukrainian].

Regulations on the selection of academic disciplines by students of Lviv Polytechnic National University. (2024). Lviv Polytechnic National University. https://lpnu.ua/poriadok-vyboru-navchalnykh-dystsyplin-studentamy-nulp [In Ukrainian].

Sydorenko, T. M. (2023). Application of information and communication technologies in the activities of educational institutions. Economics. Management. Business, ½, 50–55. [In Ukrainian].

Olkhovska, O. V., Koshova, O. P., Olkhovsky, D. M., & Semikoz, D. S. (2023). Development of a web application for the formation of a schedule in a higher education institution. Bulletin of the Kherson National Technical University, 1(84), 155–162. https://doi.org/10.35546/kntu2078-4481.2023.1.21. [In Ukrainian].

Golub, B. L., Vetrova, D. V., & Pronishina, K. O. (2019). The program system of formation of the educational schedule in institution of Higher Education. Mathematical Machines and Systems, 4, 100–109. https://doi.org/10.34121/1028-9763-2019-4-100-109 [In English].

Ismibayli, R., & Rzayeva, S. (2023). University Scheduling System on the Bologna Form of Education. 5th International Conference on Problems of Cybernetics and Informatics, PCI 2023. Scopus. https://doi.org/10.1109/PCI60110.2023.10326003 [In English].

Nguyen, T. S., Duong, H. T., & Nguyen, K. D. (2022). Automatic Generation of Course Schedules Using Genetic Algorithm. In Lecture Notes on Data Engineering and Communications Technologies, 124, 37–45. Scopus. https://doi.org /10.1007/978-3-030-97610-1_4 [In English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-06-17

Номер

Розділ

Прикладні соціокомунікаційні технології