Роль соціальних мереж в інтернет-комунікації кафедри гуманітарних наук, культури і мистецтва: аналіз і перспективи розвитку

Автор(и)

  • М. О. Книш Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, м. Кременчук, Україна https://orcid.org/0009-0009-2111-1889
  • Л. В. Бутко Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, м. Кременчук, Україна https://orcid.org/0000-0002-8817-3381
  • В. І. Маслак Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, м. Кременчук, Україна https://orcid.org/0000-0002-2898-2400

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5333.067.05

Ключові слова:

соціальні мережі, заклад вищої освіти, кафедра, інтернет- комунікація, імідж, контент, цифровізація, популяризація

Анотація

Статтю присвячено з’ясуванню цифрової присутності кафедри гуманітарних наук, культури і мистецтва Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського в соціальних мережах. Акцентовано на важливості використання різних платформ, таких як Facebook, Instagram, Telegram, YouTube, для забезпечення ефективної комунікації із зацікавленими особами, а також на необхідності впровадження інтерактивних форматів контенту, які стимулюють зворотний зв’язок. Визначено, що активна й продумана комунікаційна стратегія сприяє підвищенню рівня залученості студентів, абітурієнтів, викладачів тощо до наукових, культурних та освітніх ініціатив кафедри. Запропоновано практичні рекомендації щодо покращення комунікаційної стратегії кафедри. У перспективі подальші дослідження можуть бути спрямовані на аналіз ефективності конкретних стратегій інтернет-комунікації у сфері вищої освіти.

Біографії авторів

М. О. Книш, Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, м. Кременчук

асистент кафедри гуманітарних наук, культури і мистецтва

Л. В. Бутко, Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, м. Кременчук

кандидат філологічних наук, доцент, доцент кафедри гуманітарних наук, культури і мистецтва

В. І. Маслак, Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, м. Кременчук

доктор історичних наук, професор, професор кафедри гуманітарних наук, культури і мистецтва

Посилання

aphorisms, expressions and catchphrases in latin (n.d.). Supermif.com. https://supermif.com/aforizm/latin.html [In Ukrainian].

Bakhmetieva, A. (2018). PR-activity of Ukrainian universities in social networks. Communications and Communicative Technologies, 4–12. https://doi.org/10.15421/291801 [In Ukrainian].

Bondarenko, T. V., Stetsenko, V. P., Stetsenko, N. M., & Tkachuk, H. V. (2021). Digital Presence of Higher Education Institutions in the Social Networks Facebook and Instagram. Infor-?ation Technologies and Learning Tools, 84(4), 271–284. https://doi.org/10.33407/itlt.v84i4.3551 [In Ukrainian].

Dabrowski, Z., Duranowski, W., Huliaieva, L., & Oliinyk A. (Eds.). Development of sustainable communications of higher education institutions in social media. Zofia Zamenhof Foundation. https://doi.org/10.6084/m9.figshare.24814065 [In Ukrainian].

Zhehus, O. V. (2018). Formation of Marketing Strategy in Social Networks of Higher Education Institution. Marketing and Digital Technologies, 2(2), 58–75. https://doi.org/10.15276/mdt.2.2.2018.5 [In Ukrainian].

Department of Humanities, Culture and Art (n.d.-a). Facebook. https://www.facebook.com/ukr.kafedra [In Ukrainian].

Department of Humanities, Culture and Art [@humanities_culture_art]. (n.d.-b). Instagram. https://www.instagram.com/humanities_culture_art/ [In Ukrainian].

Department of Humanities, Culture and Art [@humanities_culture_art]. (n.d.-c). TikTok. https://www.tiktok.com/@humanities_culture_art [In Ukrainian].

Laba, O. V. (2017). Use of social networks in the educational process. Young Scientist, (3), 227–231. http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_3_55 [In Ukrainian].

Poplavskyi, M. (2021). Social Networks As a Tool for Higher Education Institutions Promotion (Based on KNUKiM Materials). Ukrainian Information Space, 1(7), 14–30. https://doi.org/10.31866/2616-7948.1(7).2021.233777 [In Ukrainian].

Popova, V. H. (2016). Internet Marketing of Educational Services of the University in Modern Conditions. Economics and Organization of Managment, 3(23), 262–271 [In Ukrainian].

Sorochan, D. V. (2014). Higher Education Institution’s Use of SMM Tools to Promote its Own Brand. Scientific Bulletin of Kherson State University. Series: Economic Sciences, 5(3), 57–60. http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2014_5%283%29__15 [In Ukrainian].

Trach, O. (2022). Methods and means of information and advertising activities of university departments in social internet environments. Herald of Khmelnytskyi National University. Technical sciences. Issue 6, V. 315, P. 1, 245–250. https://doi.org/10.31891/2307-5732-2022-315-6-245-250 [In Ukrainian].

Butko, L., Khmil-Chupryna, V., Shvets, О., & Knysh, M. (2025). Media Literacy as a Basis for Opposing information Manipulations in Social Networks. Věda a perspektivy, 4(47), 283–293. https://doi.org/10.52058/2695-1592-2025-4(47)-283-293 [In English].

Greenhow, C., & Chapman, A. (2020). Social distancing meet social media: digital tools for con-necting students, teachers, and citizens in an emergency. Information and Learning Sciences, 121(5/6), 341–352. https://doi.org/10.1108/ils-04-2020-0134 [In English].

Manca, S., & Ranieri, M. (2016). Facebook and the others. Potentials and obstacles of Social Media for teaching in higher education. Computers & Education, 95, 216–230. https://doi.org/10.1016/j.compedu.2016.01.012 [In English].

NON PROGREDI EST REGREDI [@nonprogrediestregredi4385]. (n.d.). YouTube. https://www.youtube.com/@nonprogrediestregredi4385 [In Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-06-17

Номер

Розділ

Проблеми теорії інформації та наукової комунікації