Роль соціальних мереж в інтернет-комунікації кафедри гуманітарних наук, культури і мистецтва: аналіз і перспективи розвитку
DOI:
https://doi.org/10.31516/2410-5333.067.05Ключові слова:
соціальні мережі, заклад вищої освіти, кафедра, інтернет- комунікація, імідж, контент, цифровізація, популяризаціяАнотація
Статтю присвячено з’ясуванню цифрової присутності кафедри гуманітарних наук, культури і мистецтва Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського в соціальних мережах. Акцентовано на важливості використання різних платформ, таких як Facebook, Instagram, Telegram, YouTube, для забезпечення ефективної комунікації із зацікавленими особами, а також на необхідності впровадження інтерактивних форматів контенту, які стимулюють зворотний зв’язок. Визначено, що активна й продумана комунікаційна стратегія сприяє підвищенню рівня залученості студентів, абітурієнтів, викладачів тощо до наукових, культурних та освітніх ініціатив кафедри. Запропоновано практичні рекомендації щодо покращення комунікаційної стратегії кафедри. У перспективі подальші дослідження можуть бути спрямовані на аналіз ефективності конкретних стратегій інтернет-комунікації у сфері вищої освіти.
Посилання
aphorisms, expressions and catchphrases in latin (n.d.). Supermif.com. https://supermif.com/aforizm/latin.html [In Ukrainian].
Bakhmetieva, A. (2018). PR-activity of Ukrainian universities in social networks. Communications and Communicative Technologies, 4–12. https://doi.org/10.15421/291801 [In Ukrainian].
Bondarenko, T. V., Stetsenko, V. P., Stetsenko, N. M., & Tkachuk, H. V. (2021). Digital Presence of Higher Education Institutions in the Social Networks Facebook and Instagram. Infor-?ation Technologies and Learning Tools, 84(4), 271–284. https://doi.org/10.33407/itlt.v84i4.3551 [In Ukrainian].
Dabrowski, Z., Duranowski, W., Huliaieva, L., & Oliinyk A. (Eds.). Development of sustainable communications of higher education institutions in social media. Zofia Zamenhof Foundation. https://doi.org/10.6084/m9.figshare.24814065 [In Ukrainian].
Zhehus, O. V. (2018). Formation of Marketing Strategy in Social Networks of Higher Education Institution. Marketing and Digital Technologies, 2(2), 58–75. https://doi.org/10.15276/mdt.2.2.2018.5 [In Ukrainian].
Department of Humanities, Culture and Art (n.d.-a). Facebook. https://www.facebook.com/ukr.kafedra [In Ukrainian].
Department of Humanities, Culture and Art [@humanities_culture_art]. (n.d.-b). Instagram. https://www.instagram.com/humanities_culture_art/ [In Ukrainian].
Department of Humanities, Culture and Art [@humanities_culture_art]. (n.d.-c). TikTok. https://www.tiktok.com/@humanities_culture_art [In Ukrainian].
Laba, O. V. (2017). Use of social networks in the educational process. Young Scientist, (3), 227–231. http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_3_55 [In Ukrainian].
Poplavskyi, M. (2021). Social Networks As a Tool for Higher Education Institutions Promotion (Based on KNUKiM Materials). Ukrainian Information Space, 1(7), 14–30. https://doi.org/10.31866/2616-7948.1(7).2021.233777 [In Ukrainian].
Popova, V. H. (2016). Internet Marketing of Educational Services of the University in Modern Conditions. Economics and Organization of Managment, 3(23), 262–271 [In Ukrainian].
Sorochan, D. V. (2014). Higher Education Institution’s Use of SMM Tools to Promote its Own Brand. Scientific Bulletin of Kherson State University. Series: Economic Sciences, 5(3), 57–60. http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2014_5%283%29__15 [In Ukrainian].
Trach, O. (2022). Methods and means of information and advertising activities of university departments in social internet environments. Herald of Khmelnytskyi National University. Technical sciences. Issue 6, V. 315, P. 1, 245–250. https://doi.org/10.31891/2307-5732-2022-315-6-245-250 [In Ukrainian].
Butko, L., Khmil-Chupryna, V., Shvets, О., & Knysh, M. (2025). Media Literacy as a Basis for Opposing information Manipulations in Social Networks. Věda a perspektivy, 4(47), 283–293. https://doi.org/10.52058/2695-1592-2025-4(47)-283-293 [In English].
Greenhow, C., & Chapman, A. (2020). Social distancing meet social media: digital tools for con-necting students, teachers, and citizens in an emergency. Information and Learning Sciences, 121(5/6), 341–352. https://doi.org/10.1108/ils-04-2020-0134 [In English].
Manca, S., & Ranieri, M. (2016). Facebook and the others. Potentials and obstacles of Social Media for teaching in higher education. Computers & Education, 95, 216–230. https://doi.org/10.1016/j.compedu.2016.01.012 [In English].
NON PROGREDI EST REGREDI [@nonprogrediestregredi4385]. (n.d.). YouTube. https://www.youtube.com/@nonprogrediestregredi4385 [In Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в збірнику «Вісник Харківської державної академії культури», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Вісник Харківської державної академії культури» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.