Системні складові ефективної організації культурно-масових заходів

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5333.067.04

Ключові слова:

культурно-масові заходи, Україна, івент-менеджмент, документаційне забезпечення, культурна політика, соціальна згуртованість

Анотація

Стаття присвячена виявленню чинників підвищення ефективності організації культурно-масових заходів в Україні, що відбуваються в умовах повномасштабного російського вторгнення. Акцентовано увагу на ролі якісного документаційного забезпечення організації культурно-масових заходів та ефективного івент-менеджменту як ключових елементах розвитку культурної політики, збереження національної спадщини та забезпечення економічного зростання. Визначено проблеми, що виникають у культурному секторі, зокрема недостатня кваліфікація фахівців та відсутність ефективних комунікаційних платформ, які гальмують розвиток цієї сфери. Запропоновано шляхи вирішення зазначених проблем, серед яких розвиток інноваційних платформ, залучення інвестицій та стимулювання професійної підготовки працівників культурної сфери. Важливу роль у процесі організації культурних заходів відіграють події, що не лише популяризують культуру, а й сприяють соціальній згуртованості та моральному відродженню суспільства.

Біографії авторів

Н. С. Вовк, Національний університет «Львівська політехніка», м. Львів

кандидат історичних наук, доцент, доцент кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

О. В. Марковець, Національний університет «Львівська політехніка», м. Львів

кандидат технічних наук, доцент, завідувач кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

Х. Ю. Косарчин, Національний університет «Львівська політехніка», м. Львів

студентка, кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

Посилання

Antonenko, I. (2011). Event marketing as an innovative direction of communication strategy. Visnyk Khmelnytskoho Natsionalnoho Universytetu, 6(2), 191–194. [In Ukrainian].

Barna, M. Yu, & Stetsyk, Ya. . (2023). Organization of cultural events as an economic tool for tourism development. https://doi.org/10.5281/ZENODO.10389288 [In Ukrainian].

Vovk, N. (2024). The role of event management as a library innovation in increasing the attra-?tiveness of public libraries: Analysis of trends and successful practices. Visnyk Knyzhkovoi palaty, 7, Article 7. https://doi.org/10.36273/2076-9555.2024.7(336).32-38 [In Ukrainian].

Nikoliuk, O., Diachenko, Yu., & Savchenko, T. (2021). Peculiarities of event management development in Ukraine. Investytsii: Praktyka Ta Dosvid, 6, 98–103. https://doi.org /10.32702/2306-6814.2021.6.98 [In Ukrainian].

Popova, N., Kataiev, A., Bazaliieva, L., Kononov, O., & Mukha, T. (2020). Marketing commu-?ications. Fakt. [In Ukrainian].

Tkachuk, O. (2010). Event — an important component of modern PR. Marketynh v Ukraini, 1, 34–39. [In Ukrainian].

Pro Plast / Plast. (n.d.). Retrieved April 30, 2025, from https://www.plast.org.ua/about/ [In Ukrainian].

Chervinska, L. (2020). Organizing events to popularize culture and art in Ukraine. Kultura i Suchasnist: Almanakh, 2, 191–197. [In Ukrainian].

Fisher, G., Josefy, M. A., & Neubert, E. (2024). Event-based entrepreneurship. Journal of Business Venturing, 39(1), 106366. https://doi.org/10.1016 /j.jbusvent.2023.106366 [In English].

Goldblatt, J. (2002). Special Events: Twenty-First Century Global Event Management (3rd edition). Wiley. [In English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-06-17

Номер

Розділ

Проблеми теорії інформації та наукової комунікації