Системні складові ефективної організації культурно-масових заходів
DOI:
https://doi.org/10.31516/2410-5333.067.04Ключові слова:
культурно-масові заходи, Україна, івент-менеджмент, документаційне забезпечення, культурна політика, соціальна згуртованістьАнотація
Стаття присвячена виявленню чинників підвищення ефективності організації культурно-масових заходів в Україні, що відбуваються в умовах повномасштабного російського вторгнення. Акцентовано увагу на ролі якісного документаційного забезпечення організації культурно-масових заходів та ефективного івент-менеджменту як ключових елементах розвитку культурної політики, збереження національної спадщини та забезпечення економічного зростання. Визначено проблеми, що виникають у культурному секторі, зокрема недостатня кваліфікація фахівців та відсутність ефективних комунікаційних платформ, які гальмують розвиток цієї сфери. Запропоновано шляхи вирішення зазначених проблем, серед яких розвиток інноваційних платформ, залучення інвестицій та стимулювання професійної підготовки працівників культурної сфери. Важливу роль у процесі організації культурних заходів відіграють події, що не лише популяризують культуру, а й сприяють соціальній згуртованості та моральному відродженню суспільства.
Посилання
Antonenko, I. (2011). Event marketing as an innovative direction of communication strategy. Visnyk Khmelnytskoho Natsionalnoho Universytetu, 6(2), 191–194. [In Ukrainian].
Barna, M. Yu, & Stetsyk, Ya. . (2023). Organization of cultural events as an economic tool for tourism development. https://doi.org/10.5281/ZENODO.10389288 [In Ukrainian].
Vovk, N. (2024). The role of event management as a library innovation in increasing the attra-?tiveness of public libraries: Analysis of trends and successful practices. Visnyk Knyzhkovoi palaty, 7, Article 7. https://doi.org/10.36273/2076-9555.2024.7(336).32-38 [In Ukrainian].
Nikoliuk, O., Diachenko, Yu., & Savchenko, T. (2021). Peculiarities of event management development in Ukraine. Investytsii: Praktyka Ta Dosvid, 6, 98–103. https://doi.org /10.32702/2306-6814.2021.6.98 [In Ukrainian].
Popova, N., Kataiev, A., Bazaliieva, L., Kononov, O., & Mukha, T. (2020). Marketing commu-?ications. Fakt. [In Ukrainian].
Tkachuk, O. (2010). Event — an important component of modern PR. Marketynh v Ukraini, 1, 34–39. [In Ukrainian].
Pro Plast / Plast. (n.d.). Retrieved April 30, 2025, from https://www.plast.org.ua/about/ [In Ukrainian].
Chervinska, L. (2020). Organizing events to popularize culture and art in Ukraine. Kultura i Suchasnist: Almanakh, 2, 191–197. [In Ukrainian].
Fisher, G., Josefy, M. A., & Neubert, E. (2024). Event-based entrepreneurship. Journal of Business Venturing, 39(1), 106366. https://doi.org/10.1016 /j.jbusvent.2023.106366 [In English].
Goldblatt, J. (2002). Special Events: Twenty-First Century Global Event Management (3rd edition). Wiley. [In English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в збірнику «Вісник Харківської державної академії культури», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Вісник Харківської державної академії культури» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.