Соціальні мережі як інструмент вебпредставлення закладів вищої освіти: візуальний стиль та контент-стратегія
DOI:
https://doi.org/10.31516/2410-5333.066.10Ключові слова:
соціальні мережі, контент-стратегія, заклади вищої освіти (ЗВО), візуальний стиль, просування, онлайн-комунікаціяАнотація
У статті розглянуто важливість використання соціальних мереж для просування закладів вищої освіти (ЗВО) в сучасних умовах, зокрема шляхом створення візуального стилю в соціальних мережах та розробки контент-стратегії. Основна увага приділена питанням вибору платформ, розробки ефективної комунікаційної стратегії, планування контенту та формування бренду ЗВО в цифровому середо-вищі. У розвідці підкреслено важливість регулярності публікацій, різноманіття контенту та активної взаємодії з аудиторією для підвищення ефективності просування ЗВО. Особливий акцент зроблено на важливості використання візуального стилю, планування контенту та залучення аудиторії через різноманітні формати дописів, а також інтерактивні елементи, що дозволяють ефективніше комунікувати зі здобувачами та абітурієнтами. Мета статті — аналіз і розробка стратегії просування ЗВО в соціальних мережах, зокрема на прикладі досвіду Львівського фахового коледжу Львівського національного університету природокористування, з акцентом на використанні візуального стилю та контент-стратегії для залучення абітурієнтів, підвищенні впізнаваності закладу та підтримці його репутації в цифровому просторі. Дослідження базується на аналізі сторінок соціальних мереж, зокрема в Instagram та Facebook, навчальних закладів. У розвідці використано методи контент-аналізу, порівняльного аналізу, а також моделювання процесів, зокрема візуалізації структури даних. Наукова новизна статті полягає в систематизації та аналізі підходів до просування ЗВО в соціальних мережах, зокрема в контексті використання візуального стилю та контент-стратегії. Крім того, праця пропонує рекомендації щодо адаптації стратегії просування на основі отриманих даних, що може слугувати основою для подальших досліджень і практичного застосування у сфері вищої освіти.
Посилання
Bilyk, V., Serhiienko, O., & Krupenna, I. (2020). Digital marketing tools in the context of the transformation of a modern organization. Naukovyi visnyk Chernivetskoho natsionalnoho universytetu imeni Yuriia Fedkovycha, 825, 33–40. [In Ukrainian].
Bozhkova, V., & Tymokhina, Ya. (2012). Improvement of the complex of integrated marketing communications to promote the specialty “Management of Innovation Activity” of SSUV. Marketynh i menedzhment innovatsii, 13–20. [In Ukrainian].
Vovk, N., & Hula, O. (2019). The Role of Advertising in the Formation of the Image of University Departments of Higher Education Institutions [Abstracts of the Conference]. Proceedings of the 8th International Scientific Conference “Information, Communication, Society 2019”. Lviv. Lviv Polytechnic Publishing House, 53–54. [In Ukrainian].
Holysheva, O., & Rud, M. (2014). Features of the promotion of educational services [Abstracts of the Conference]. Proceedings of the International Scientific Conference “Economic Problems of Sustainable Development”. Sumy. SSU, 2, 227–228. [In Ukrainian].
Hryshchenko, I., & Krakhmalova, N. (2014). Tools and forms of marketing communication in the market of educational services. Visnyk KNUTD, 4, 298–307. [In Ukrainian].
Yevseitseva, O. (2015). Promotion of higher education institutions in social networks. Visnyk Kyivskoho natsionalnoho universytetu tekhnolohii ta dyzainu, Spetsialnyi vypusk “Ekonomichni nauky”, 416–426. [In Ukrainian].
Zharska, I. (2020) Digital marketing of higher education institutions. Vcheni zapysky TNU imeni V. I. Vernadskoho. Seriia: Ekonomika i upravlinnia, 6, 106–112. [In Ukrainian].
Zharska, I. (2020) Principles of organizing marketing communications of higher education institutions with applicants on the Internet. Naukovyi visnyk Khersonskoho derzhavnoho universytetu, Seriia Ekonomichni nauky, 37, 34–39. [In Ukrainian].
Zhehus, O. (2018). Formation of a marketing strategy in social networks of a higher education institution. Marketing and Digital Technologies, 2 (2), 58–75. [In Ukrainian].
Illiashenko, S., Shypulina, Yu., & Stupnikova, K. (2016). Communication efficiency of the department’s website as a tool for forming its image and promotion on the Internet. Naukovyi visnyk Khersonskoho derzhavnoho universytetu, 21 (2), 190–193. [In Ukrainian].
Kostiuk, M. (2016). The need to use social networks as an element of inte-grated marketing communications to promote higher education in-stitutions. Traiektoriia nauky, 4 (9), 2.146–2.159. [In Ukrainian].
Kryzhanovskyi, A. (2020). The use of social networks in the educational process of a higher education institution. Aktualni pytannia humanitarnykh nauk. Seriia: Pedahohika, 31 (3), 276–281. [In Ukrainian].
Kutsenko, T., & Parfentenko, I. (2018). The Role and Significance of Social Networks in the Structure of the Company’s Communication Complex. Naukovyi visnyk Poltavskoho universytetu ekonomiky i torhivli, 1 (86), 151–157. [In Ukrainian].
Lysytsia, V., & Konoplia, A. (2024). Digital marketing of a higher educa-tion institution [Abstracts of the conference]. Abstracts of the IX International Scientific and Technical Conference “Printing, Mul-timedia and Web Technologies” Kharkiv. Printing House Madrid LLC, 293–295. [In Ukrainian].
Makarova, M. (2019). Methods of Digital Marketing in Social Media. Nau-kovyi visnyk Poltavskoho universytetu ekonomiky i torhivli, 3, 154–161. [In Ukrainian].
Makohin, I., & Vovk, N. (2024). Formation of goals for the promotion of a higher education institution in social networks [Abstracts of the Conference]. Proceedings of the 13th International Scientific Con-ference “Information, Communication, Society 2024”. Lviv. Lviv Polytechnic Publishing House, 160–161. [In Ukrainian].
Olinichenko, K., Priadko, O., & Klymenko, M. (2020). Marketing tools for promoting educational services using social media. Marketynh i tsyfrovi tekhnolohii, 4 (3), 34–43. [In Ukrainian].
Poplavskyi, M. (2021). Social Networks As a Tool for Higher Education Institutions Promotion (Based on KNUKiM Materials). Ukrainian information space, 1 (7), 14–30. [In Ukrainian].
Savchyn, S.-N., & Vovk, N. (2020) Application of Internet marketing in the process of information and advertising support of student self-government bodies [Abstracts of the conference]. Proceedings of the 9th International Scientific Conference “Information, Commu-nication, Society 2020”. Lviv, Lviv Polytechnic Publishing House, 39–40. [In Ukrainian].
Tielietov, O., & Provozin, M. (2011). Advertising activities of a higher educational institution. Marketynh i menedzhment innovatsii, 2, 53–64. [In Ukrainian].
Tomonova, М. (2020). Promotion of educational services by Ukrainian HEIs on the Internet [Abstracts of the conference]. Proceedings of the International Scientific and Practical Conference of Young Sci-entists, Postgraduates and Students “Information Technologies in the Modern World: Research of Young Scientists”. Kharkiv, Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics, 57. [In Ukrainian].
Cartwright, S., Liu, H., & Raddats Ch. (2021). Strategic use of social media within business-to-business (B2B) marketing: A systematic litera-ture review. Industrial Marketing Management, 97, 35–58. [In English].
Kemp, S. (2024). Digital 2024: global overview report. Datareportal. https://datareportal.com/reports/digital-2024-global-overview-report. [In English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в збірнику «Вісник Харківської державної академії культури», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Вісник Харківської державної академії культури» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.