Соціальні мережі як інструмент вебпредставлення закладів вищої освіти: візуальний стиль та контент-стратегія

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5333.066.10

Ключові слова:

соціальні мережі, контент-стратегія, заклади вищої освіти (ЗВО), візуальний стиль, просування, онлайн-комунікація

Анотація

У статті розглянуто важливість використання соціальних мереж для просування закладів вищої освіти (ЗВО) в сучасних умовах, зокрема шляхом створення візуального стилю в соціальних мережах та розробки контент-стратегії. Основна увага приділена питанням вибору платформ, розробки ефективної комунікаційної стратегії, планування контенту та формування бренду ЗВО в цифровому середо-вищі. У розвідці підкреслено важливість регулярності публікацій, різноманіття контенту та активної взаємодії з аудиторією для підвищення ефективності просування ЗВО. Особливий акцент зроблено на важливості використання візуального стилю, планування контенту та залучення аудиторії через різноманітні формати дописів, а також інтерактивні елементи, що дозволяють ефективніше комунікувати зі здобувачами та абітурієнтами. Мета статті — аналіз і розробка стратегії просування ЗВО в соціальних мережах, зокрема на прикладі досвіду Львівського фахового коледжу Львівського національного університету природокористування, з акцентом на використанні візуального стилю та контент-стратегії для залучення абітурієнтів, підвищенні впізнаваності закладу та підтримці його репутації в цифровому просторі. Дослідження базується на аналізі сторінок соціальних мереж, зокрема в Instagram та Facebook, навчальних закладів. У розвідці використано методи контент-аналізу, порівняльного аналізу, а також моделювання процесів, зокрема візуалізації структури даних. Наукова новизна статті полягає в систематизації та аналізі підходів до просування ЗВО в соціальних мережах, зокрема в контексті використання візуального стилю та контент-стратегії. Крім того, праця пропонує рекомендації щодо адаптації стратегії просування на основі отриманих даних, що може слугувати основою для подальших досліджень і практичного застосування у сфері вищої освіти.

Біографії авторів

І. С. Макогін, Національний університет «Львівська політехніка», м. Львів

студентка кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

Н. С. Вовк

кандидат історичних наук, доцент, доцент кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

Посилання

Bilyk, V., Serhiienko, O., & Krupenna, I. (2020). Digital marketing tools in the context of the transformation of a modern organization. Naukovyi visnyk Chernivetskoho natsionalnoho universytetu imeni Yuriia Fedkovycha, 825, 33–40. [In Ukrainian].

Bozhkova, V., & Tymokhina, Ya. (2012). Improvement of the complex of integrated marketing communications to promote the specialty “Management of Innovation Activity” of SSUV. Marketynh i menedzhment innovatsii, 13–20. [In Ukrainian].

Vovk, N., & Hula, O. (2019). The Role of Advertising in the Formation of the Image of University Departments of Higher Education Institutions [Abstracts of the Conference]. Proceedings of the 8th International Scientific Conference “Information, Communication, Society 2019”. Lviv. Lviv Polytechnic Publishing House, 53–54. [In Ukrainian].

Holysheva, O., & Rud, M. (2014). Features of the promotion of educational services [Abstracts of the Conference]. Proceedings of the International Scientific Conference “Economic Problems of Sustainable Development”. Sumy. SSU, 2, 227–228. [In Ukrainian].

Hryshchenko, I., & Krakhmalova, N. (2014). Tools and forms of marketing communication in the market of educational services. Visnyk KNUTD, 4, 298–307. [In Ukrainian].

Yevseitseva, O. (2015). Promotion of higher education institutions in social networks. Visnyk Kyivskoho natsionalnoho universytetu tekhnolohii ta dyzainu, Spetsialnyi vypusk “Ekonomichni nauky”, 416–426. [In Ukrainian].

Zharska, I. (2020) Digital marketing of higher education institutions. Vcheni zapysky TNU imeni V. I. Vernadskoho. Seriia: Ekonomika i upravlinnia, 6, 106–112. [In Ukrainian].

Zharska, I. (2020) Principles of organizing marketing communications of higher education institutions with applicants on the Internet. Naukovyi visnyk Khersonskoho derzhavnoho universytetu, Seriia Ekonomichni nauky, 37, 34–39. [In Ukrainian].

Zhehus, O. (2018). Formation of a marketing strategy in social networks of a higher education institution. Marketing and Digital Technologies, 2 (2), 58–75. [In Ukrainian].

Illiashenko, S., Shypulina, Yu., & Stupnikova, K. (2016). Communication efficiency of the department’s website as a tool for forming its image and promotion on the Internet. Naukovyi visnyk Khersonskoho derzhavnoho universytetu, 21 (2), 190–193. [In Ukrainian].

Kostiuk, M. (2016). The need to use social networks as an element of inte-grated marketing communications to promote higher education in-stitutions. Traiektoriia nauky, 4 (9), 2.146–2.159. [In Ukrainian].

Kryzhanovskyi, A. (2020). The use of social networks in the educational process of a higher education institution. Aktualni pytannia humanitarnykh nauk. Seriia: Pedahohika, 31 (3), 276–281. [In Ukrainian].

Kutsenko, T., & Parfentenko, I. (2018). The Role and Significance of Social Networks in the Structure of the Company’s Communication Complex. Naukovyi visnyk Poltavskoho universytetu ekonomiky i torhivli, 1 (86), 151–157. [In Ukrainian].

Lysytsia, V., & Konoplia, A. (2024). Digital marketing of a higher educa-tion institution [Abstracts of the conference]. Abstracts of the IX International Scientific and Technical Conference “Printing, Mul-timedia and Web Technologies” Kharkiv. Printing House Madrid LLC, 293–295. [In Ukrainian].

Makarova, M. (2019). Methods of Digital Marketing in Social Media. Nau-kovyi visnyk Poltavskoho universytetu ekonomiky i torhivli, 3, 154–161. [In Ukrainian].

Makohin, I., & Vovk, N. (2024). Formation of goals for the promotion of a higher education institution in social networks [Abstracts of the Conference]. Proceedings of the 13th International Scientific Con-ference “Information, Communication, Society 2024”. Lviv. Lviv Polytechnic Publishing House, 160–161. [In Ukrainian].

Olinichenko, K., Priadko, O., & Klymenko, M. (2020). Marketing tools for promoting educational services using social media. Marketynh i tsyfrovi tekhnolohii, 4 (3), 34–43. [In Ukrainian].

Poplavskyi, M. (2021). Social Networks As a Tool for Higher Education Institutions Promotion (Based on KNUKiM Materials). Ukrainian information space, 1 (7), 14–30. [In Ukrainian].

Savchyn, S.-N., & Vovk, N. (2020) Application of Internet marketing in the process of information and advertising support of student self-government bodies [Abstracts of the conference]. Proceedings of the 9th International Scientific Conference “Information, Commu-nication, Society 2020”. Lviv, Lviv Polytechnic Publishing House, 39–40. [In Ukrainian].

Tielietov, O., & Provozin, M. (2011). Advertising activities of a higher educational institution. Marketynh i menedzhment innovatsii, 2, 53–64. [In Ukrainian].

Tomonova, М. (2020). Promotion of educational services by Ukrainian HEIs on the Internet [Abstracts of the conference]. Proceedings of the International Scientific and Practical Conference of Young Sci-entists, Postgraduates and Students “Information Technologies in the Modern World: Research of Young Scientists”. Kharkiv, Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics, 57. [In Ukrainian].

Cartwright, S., Liu, H., & Raddats Ch. (2021). Strategic use of social media within business-to-business (B2B) marketing: A systematic litera-ture review. Industrial Marketing Management, 97, 35–58. [In English].

Kemp, S. (2024). Digital 2024: global overview report. Datareportal. https://datareportal.com/reports/digital-2024-global-overview-report. [In English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-26

Номер

Розділ

Прикладні соціокомунікаційні технології