Візуальні та вербальні елементи комплексного коду іміджу як важливі складові брендингу бібліотеки
DOI:
https://doi.org/10.31516/2410-5333.066.08Ключові слова:
бренд, брендинг, імідж, бібліотечні установи, візуальний контент, вербальний контент, комунікація, соціальні комунікаціїАнотація
У статті розглядається роль візуальних і вербальних елементів у формуванні комплексного коду іміджу бібліотек як важливого складника їх брендингу. Застосовано комплексний підхід до аналізу синергії між візуальними та вербальними компонентами бібліотечного брендингу. Аналізується вплив таких візуальних компонентів, як логотип, кольорова гама, дизайн інтер’єру та активність у соціальних мережах, а також вербальних елементів, включно з місією, слоганом і тоном комунікації, на створення цілісного бренду. Застосовуючи методи аналізу літератури, кейс-стаді та порівняльного аналізу, дослідження ідентифікує ефективні практики брендингу, зокрема на прикладах бібліотек Бостона, Берліна, Одеси та Розенгайма. Обґрунтовано, що інтеграція візуальних і вербальних елементів комплексного іміджевого коду сприяє підвищенню довіри, впізнаваності та залученості аудиторії, забезпечуючи бібліотекам конкурентоспроможність у цифровому середовищі. Результати дослідження можуть бути використані для вдосконалення брендингу та іміджування бібліотечних установ.
Посилання
Liashuk, D. L. (2023, February 24–25). Formation of a positive image of the library with the help of advertising technologies [Abstracts of the conference]. Theoretical and practical research in the field of humanities and natural sciences: materials of the scientific and practical conference, Zaporizhzhia, 121–124. https://molodyivchenyi.ua/omp/index.php/conference/catalog/view/25/511/1047-1. [In Ukrainian].
Odeska natsionalna biblioteka [@odesanatlibrary]. (2021, January 14). “During the quarantine, we especially feel the need for users to have access to electronic copies of publications from the library’s collection” [Instagram post]. Instagram. https://www.instagram.com/p/CKBr9l5ByFt/. [In Ukrainian].
Petrushkevych, Z., & Myna, Zh. (2020). The importance of advertising activities of libraries at the present stage. ICS 2020, 112. https://ics.skid-lp.info/2020/ics_2020.pdf#page=112. [In Ukrainian].
Samsonov, M. (2012). Advertising libraries in online social networks. Naukovi pratsi Natsionalnoi biblioteky Ukrainy im. V. I. Vernadskoho, 33, 532–542. http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2012_33_49. [In Ukrainian].
Tereshchenko, I. (2016. (Kyiv, October 4-6). Visual library content in social media [Abstracts of the conference]. Library. Science. Communication: formation of the national information space. Materials of the international scientific conference, Kyiv, Ukraine, 296–298. http://www.irbis-nbuv.gov.ua/everlib/item/er-0003707. [In Ukrainian].
Boston Public Library. (n.d.). Joe and Noa: Jazz Duo. Retrieved September 29, 2024, from https://bpl.bibliocommons.com/events/6720e203c118283600288e93. [In English].
Boston Public Library [@bplboston]. (2024, November 25). “The Boston Public Library is inviting you to explore our historic spaces” [Post]. Insagram. https://www.instagram.com/p/DCzcwRERMFD/. [In English].
Khymytsia, N., & Kuchma, M. (2021). Features of positioning of German university libraries on official websites. Visnyk of Kharkiv State Academy of Culture, 60, 43–52. https://doi.org/10.31516/2410-5333.060.04
Odesa National Scientific Library / Odeska natsionalna naukova biblioteka. (2024, November 18). “November 20, 2024, Memorial Day” [Image attached]. Facebook. https://www.facebook.com/photo/?fbid=878518601134577&set=a.486348613684913. [In English].
Staatsbibliothek zu Berlin — Preußischer Kulturbesitz. (2024, October 02). blauschwarzberlin — der Literaturpodcast jetzt auf der Stabi-Webseite! Das Blog-Netzwerk der Staatsbibliothek zu Berlin — Beiträge für Forschung und Kultur. https://blog.sbb.berlin/blauschwarzberlin_stabi/. [In German].
Staatsbibliothek zu Berlin [@stabiberlin]. (2023, November 28). Suchen und finden neu denken [Instagram reel]. Insagram. https://www.instagram.com/reel/C0MAyXcsYY1/. [In German].
Stadtbibliothek Rosenheim [@stadtbibliothek.rosenheim]. “TIGER-BOOKS”. [Post]. Instagram. https://www.instagram.com/p/Cc7hBGUqHPH/. [In English].
Vasylynyna, O. M., Derevianko, L. I., & Doroshenko, S. M. (2022). For-mation of image communications of the library in the modern in-formation space. University Library at a New Stage of Social Communications Development. Conference Proceedings, 7, 155–164. https://doi.org/10.15802/unilib/2022_270447. [In English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в збірнику «Вісник Харківської державної академії культури», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Вісник Харківської державної академії культури» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.