Візуальні та вербальні елементи комплексного коду іміджу як важливі складові брендингу бібліотеки

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5333.066.08

Ключові слова:

бренд, брендинг, імідж, бібліотечні установи, візуальний контент, вербальний контент, комунікація, соціальні комунікації

Анотація

У статті розглядається роль візуальних і вербальних елементів у формуванні комплексного коду іміджу бібліотек як важливого складника їх брендингу. Застосовано комплексний підхід до аналізу синергії між візуальними та вербальними компонентами бібліотечного брендингу. Аналізується вплив таких візуальних компонентів, як логотип, кольорова гама, дизайн інтер’єру та активність у соціальних мережах, а також вербальних елементів, включно з місією, слоганом і тоном комунікації, на створення цілісного бренду. Застосовуючи методи аналізу літератури, кейс-стаді та порівняльного аналізу, дослідження ідентифікує ефективні практики брендингу, зокрема на прикладах бібліотек Бостона, Берліна, Одеси та Розенгайма. Обґрунтовано, що інтеграція візуальних і вербальних елементів комплексного іміджевого коду сприяє підвищенню довіри, впізнаваності та залученості аудиторії, забезпечуючи бібліотекам конкурентоспроможність у цифровому середовищі. Результати дослідження можуть бути використані для вдосконалення брендингу та іміджування бібліотечних установ.

Біографії авторів

Н. О. Химиця, Національний університет «Львівська політехніка», м. Львів

кандидат історичних наук, доцент

В. М. Присяжна, Національний університет «Львівська політехніка», м. Львів

студент, кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

Посилання

Liashuk, D. L. (2023, February 24–25). Formation of a positive image of the library with the help of advertising technologies [Abstracts of the conference]. Theoretical and practical research in the field of humanities and natural sciences: materials of the scientific and practical conference, Zaporizhzhia, 121–124. https://molodyivchenyi.ua/omp/index.php/conference/catalog/view/25/511/1047-1. [In Ukrainian].

Odeska natsionalna biblioteka [@odesanatlibrary]. (2021, January 14). “During the quarantine, we especially feel the need for users to have access to electronic copies of publications from the library’s collection” [Instagram post]. Instagram. https://www.instagram.com/p/CKBr9l5ByFt/. [In Ukrainian].

Petrushkevych, Z., & Myna, Zh. (2020). The importance of advertising activities of libraries at the present stage. ICS 2020, 112. https://ics.skid-lp.info/2020/ics_2020.pdf#page=112. [In Ukrainian].

Samsonov, M. (2012). Advertising libraries in online social networks. Naukovi pratsi Natsionalnoi biblioteky Ukrainy im. V. I. Vernadskoho, 33, 532–542. http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2012_33_49. [In Ukrainian].

Tereshchenko, I. (2016. (Kyiv, October 4-6). Visual library content in social media [Abstracts of the conference]. Library. Science. Communication: formation of the national information space. Materials of the international scientific conference, Kyiv, Ukraine, 296–298. http://www.irbis-nbuv.gov.ua/everlib/item/er-0003707. [In Ukrainian].

Boston Public Library. (n.d.). Joe and Noa: Jazz Duo. Retrieved September 29, 2024, from https://bpl.bibliocommons.com/events/6720e203c118283600288e93. [In English].

Boston Public Library [@bplboston]. (2024, November 25). “The Boston Public Library is inviting you to explore our historic spaces” [Post]. Insagram. https://www.instagram.com/p/DCzcwRERMFD/. [In English].

Khymytsia, N., & Kuchma, M. (2021). Features of positioning of German university libraries on official websites. Visnyk of Kharkiv State Academy of Culture, 60, 43–52. https://doi.org/10.31516/2410-5333.060.04

Odesa National Scientific Library / Odeska natsionalna naukova biblioteka. (2024, November 18). “November 20, 2024, Memorial Day” [Image attached]. Facebook. https://www.facebook.com/photo/?fbid=878518601134577&set=a.486348613684913. [In English].

Staatsbibliothek zu Berlin — Preußischer Kulturbesitz. (2024, October 02). blauschwarzberlin — der Literaturpodcast jetzt auf der Stabi-Webseite! Das Blog-Netzwerk der Staatsbibliothek zu Berlin — Beiträge für Forschung und Kultur. https://blog.sbb.berlin/blauschwarzberlin_stabi/. [In German].

Staatsbibliothek zu Berlin [@stabiberlin]. (2023, November 28). Suchen und finden neu denken [Instagram reel]. Insagram. https://www.instagram.com/reel/C0MAyXcsYY1/. [In German].

Stadtbibliothek Rosenheim [@stadtbibliothek.rosenheim]. “TIGER-BOOKS”. [Post]. Instagram. https://www.instagram.com/p/Cc7hBGUqHPH/. [In English].

Vasylynyna, O. M., Derevianko, L. I., & Doroshenko, S. M. (2022). For-mation of image communications of the library in the modern in-formation space. University Library at a New Stage of Social Communications Development. Conference Proceedings, 7, 155–164. https://doi.org/10.15802/unilib/2022_270447. [In English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-26

Номер

Розділ

Теоретико-методологічні засади книгознавства, бібліотекознавства та архівознавства