Основні напрями просування вебсайту закладу вищої освіти в умовах цифрової трансформації суспільства
DOI:
https://doi.org/10.31516/2410-5333.064.13Ключові слова:
цифровізація, заклад вищої освіти, вебсайт, просування, Webometrics, оптимізація сайтуАнотація
Розглянуто український досвід цифрової трансформації економіки та освіти, проблеми української економіки загалом для інтеграції у світовий цифровий простір. Представлено офіційний вебсайт закладу вищої освіти як один з основних засобів зміцнення позиції університету на ринку освітніх послуг. Представлено основні причини низького рейтингу вебсайтів українських ЗВО за вебометричним рейтингом університетів світу Webometrics. Розглянуто основні етапи аналізу сайту університету: підготовка інформаційно-аналітичного забезпечення; визначення й вивчення цільової аудиторії; розробка та прийняття управлінських рішень з оптимізації та просування сайту ЗВО. Представлено особливості реалізації методу SMO (оптимізація в соціальних медіа). Досліджено основні напрями просування вебсайту, рекомендовано шляхи їх оптимізації.
Посилання
Babaev, V. M., Stadnik, G. V., & Momot, T. V. (2019). Digital transformation in higher education in the context of globalization. Komunalne hospodarstvo mist. Seriia: Ekonomichni nauky, 2, 148, 2–9. https://shorturl.at/dgFV9. [In Ukrainian].
Barna, O. V., & Kuzminska, O. G. (2020). Determining the readiness of a higher education institution for digital transformation. Suchasni informatsiini tekhnolohii ta innovatsiini metodyky navchannia: dosvid, tendentsii, perspektyvy, 5, 92–94. http://dspace.tnpu.edu.ua/bitstream/123456789/15374/1/31_Barna_Kuzminska.pdf. [In Ukrainian].
Vasylenko, V. (2020). Socio-communication technologies of forming the image of a higher education institution in Ukraine [Candidate’s thesis, Kyiv National University of Culture and Arts]. [In Ukrainian].
Hrytsenko, A., Borzenko, O., & Burlay, T. (2021). Achievements and challenges of Ukraine’s European integration. Zhurnal Yevropeiskoi ekonomiky, 3(78), 20, 548–572. [In Ukrainian].
Gulivata, I. O., Radzikhovska, L. M., & Serednytska, L. P. (2022). Ways to digitalize marketing services in the system of organizing admission to higher education institutions of Ukraine. Kompiuterno-intehrovani tekhnolohii: osvita, nauka, vyrobnytstvo, 48, 53–58. [In Ukrainian].
Dyachenko, O. F. (2019). Improving the efficiency of the higher education institution website and Webometrics rating. Aktualni problemy nauky ta osvity: collection of materials of the XXI final scientific and practical conference of teachers of Moscow State University, 2019, 73–74. https://repository.mdu.in.ua/jspui/bitstream/123456789/1565/1/pidvyschennia_efektyvnosti.pdf. [In Ukrainian].
Zatserkivna, M. O. (2019). PR-technologies in the formation of the image of higher ed-ucation institutions in the field of culture [Candidate’s thesis, Kyiv National University of Culture and Arts]. [In Ukrainian].
History of the development of distance education (2020, November 4). Regional Associ-ation of Territorial Communities. https://www.rateg.org.ua/istoriya-razvitiya-distantsionnogo-obrazovaniya/#pll_switcher. [In Ukrainian].
Krasilnikova, G., & Krasilnikov, S. (2022). The use of information and communication technologies for career guidance work with university entrants. Naukovi zapysky VDPU im. M. Kotsiubynskoho. Seriia: pedahohika i psykholohiia, 69, 73–79. [In Ukrainian].
Lifar, V., & Mizin, A. (2023). The use of digital marketing tools in shaping the image of higher education institutions in Ukraine. Věda a perspektivy, 4(23), 23–36. [In Ukrainian].
Polishchuk, I. I. (2021). Formation of loyalty of the target audience of a higher education institution. Ukrainskyi zhurnal prykladnoi ekonomiky ta tekhniky, 6, 3, 164–169. [In Ukrainian].
Ukraine 2030E — a country with a developed digital economy (2018). Ukrainian Institute of the Future. https://strategy.uifuture.org/kraina-z-rozvinutoyu-cifrovoyu-ekonomikoyu.html#6-2-1. [In Ukrainian].
Giesenbauer, B., & Müller-Christ, G. (2020). University 4.0: Promoting the Transformation of Higher Education Institutions toward Sustainable Development. Sustainability, 12, 8. https://doi.org/10.3390/su12083371. [In English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в збірнику «Вісник Харківської державної академії культури», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Вісник Харківської державної академії культури» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.