Основні напрями просування вебсайту закладу вищої освіти в умовах цифрової трансформації суспільства

Автор(и)

  • В. Ю. Василенко Донецький національний університет імені Василя Стуса, м. Вінниця, Україна https://orcid.org/0000-0002-2370-5615

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5333.064.13

Ключові слова:

цифровізація, заклад вищої освіти, вебсайт, просування, Webometrics, оптимізація сайту

Анотація

Розглянуто український досвід цифрової трансформації економіки та освіти, проблеми української економіки загалом для інтеграції у світовий цифровий простір. Представлено офіційний вебсайт закладу вищої освіти як один з основних засобів зміцнення позиції університету на ринку освітніх послуг. Представлено основні причини низького рейтингу вебсайтів українських ЗВО за вебометричним рейтингом університетів світу Webometrics. Розглянуто основні етапи аналізу сайту університету: підготовка інформаційно-аналітичного забезпечення; визначення й вивчення цільової аудиторії; розробка та прийняття управлінських рішень з оптимізації та просування сайту ЗВО. Представлено особливості реалізації методу SMO (оптимізація в соціальних медіа). Досліджено основні напрями просування вебсайту, рекомендовано шляхи їх оптимізації.

Біографія автора

В. Ю. Василенко, Донецький національний університет імені Василя Стуса, м. Вінниця

кандидат наук із соціальних комунікацій, старший викладач, кафедра інформаційних систем управління

Посилання

Babaev, V. M., Stadnik, G. V., & Momot, T. V. (2019). Digital transformation in higher education in the context of globalization. Komunalne hospodarstvo mist. Seriia: Ekonomichni nauky, 2, 148, 2–9. https://shorturl.at/dgFV9. [In Ukrainian].

Barna, O. V., & Kuzminska, O. G. (2020). Determining the readiness of a higher education institution for digital transformation. Suchasni informatsiini tekhnolohii ta innovatsiini metodyky navchannia: dosvid, tendentsii, perspektyvy, 5, 92–94. http://dspace.tnpu.edu.ua/bitstream/123456789/15374/1/31_Barna_Kuzminska.pdf. [In Ukrainian].

Vasylenko, V. (2020). Socio-communication technologies of forming the image of a higher education institution in Ukraine [Candidate’s thesis, Kyiv National University of Culture and Arts]. [In Ukrainian].

Hrytsenko, A., Borzenko, O., & Burlay, T. (2021). Achievements and challenges of Ukraine’s European integration. Zhurnal Yevropeiskoi ekonomiky, 3(78), 20, 548–572. [In Ukrainian].

Gulivata, I. O., Radzikhovska, L. M., & Serednytska, L. P. (2022). Ways to digitalize marketing services in the system of organizing admission to higher education institutions of Ukraine. Kompiuterno-intehrovani tekhnolohii: osvita, nauka, vyrobnytstvo, 48, 53–58. [In Ukrainian].

Dyachenko, O. F. (2019). Improving the efficiency of the higher education institution website and Webometrics rating. Aktualni problemy nauky ta osvity: collection of materials of the XXI final scientific and practical conference of teachers of Moscow State University, 2019, 73–74. https://repository.mdu.in.ua/jspui/bitstream/123456789/1565/1/pidvyschennia_efektyvnosti.pdf. [In Ukrainian].

Zatserkivna, M. O. (2019). PR-technologies in the formation of the image of higher ed-ucation institutions in the field of culture [Candidate’s thesis, Kyiv National University of Culture and Arts]. [In Ukrainian].

History of the development of distance education (2020, November 4). Regional Associ-ation of Territorial Communities. https://www.rateg.org.ua/istoriya-razvitiya-distantsionnogo-obrazovaniya/#pll_switcher. [In Ukrainian].

Krasilnikova, G., & Krasilnikov, S. (2022). The use of information and communication technologies for career guidance work with university entrants. Naukovi zapysky VDPU im. M. Kotsiubynskoho. Seriia: pedahohika i psykholohiia, 69, 73–79. [In Ukrainian].

Lifar, V., & Mizin, A. (2023). The use of digital marketing tools in shaping the image of higher education institutions in Ukraine. Věda a perspektivy, 4(23), 23–36. [In Ukrainian].

Polishchuk, I. I. (2021). Formation of loyalty of the target audience of a higher education institution. Ukrainskyi zhurnal prykladnoi ekonomiky ta tekhniky, 6, 3, 164–169. [In Ukrainian].

Ukraine 2030E — a country with a developed digital economy (2018). Ukrainian Institute of the Future. https://strategy.uifuture.org/kraina-z-rozvinutoyu-cifrovoyu-ekonomikoyu.html#6-2-1. [In Ukrainian].

Giesenbauer, B., & Müller-Christ, G. (2020). University 4.0: Promoting the Transformation of Higher Education Institutions toward Sustainable Development. Sustainability, 12, 8. https://doi.org/10.3390/su12083371. [In English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-26

Номер

Розділ

Прикладні соціокомунікаційні технології