Оптимізація ділових організаційних комунікацій між університетом і органами влади та управління в контексті методології RBM

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5333.064.12

Ключові слова:

соціальні комунікації, комунікаційні технології, ділові комунікації, організаційні комунікації, методологія RBM, університет, органи державної влади, органи управління, вебспільноти, соціальні мережі

Анотація

Стаття присвячена актуальній проблемі оптимізації ділових організаційних комунікацій між університетом та місцевою владою. Розглянуто актуальність і важливість організаційних комунікацій у контексті сучасної інформаційної доби. Описано основні аспекти та переваги методології RBM. Розроблено методологію оптимізації бізнес-організаційних комунікацій між університетом та органами влади й управління в контексті методології RBM.

Біографії авторів

Н. Химиця, Національний університет «Львівська політехніка», м. Львів

кандидат історичних наук, доцент

О. Морушко, Національний університет «Львівська політехніка», м. Львів

кандидат історичних наук, доцент

Посилання

Bebyk, V. M. (2005). Information and communication management in a global society: psychology, technology, public relations techniques: Monograph. IAPM. [In Ukrainian].

Bodnar, A. V. (2011). Analysis of the main theoretical approaches to assessing the quality of organizational communications. Visnyk Donetskoho natsional-noho universytetu. Seriia: Ekonomika y pravo, 9, 56–59. [In Ukrainian].

Drahan, O. I. (2006). Managing the competitiveness of enterprises: theoretical aspects: a monograph. NAMSCA. [In Ukrainian].

Momot, T. (2007). On the methods of assessing the quality of corporate governance. Ekonomika Ukrainy, 7, 41–45. [In Ukrainian].

Orel, V. M., & Kralia, V. G. (2016). The role of communications in enterprise ma-nagement. Visnyk Kharkivskoho natsionalnoho tekhnichnoho universytetu silskoho hospodarstva, “Ekonomichni nauky”, 174, 60–66. [In Ukrainian].

Terletska, Y. O. (2014). Theoretical approaches to assessing the quality of orga-nizational communications. Visnyk Chernivetskoho torhovelno-ekono-michnoho instytutu. Ekonomichni nauky, 238–245. [In Ukrainian].

Result-based management RESULTS-BASED MANAGEMENT (RBM). Principles and approaches: a methodological guide. (2021). Alinea International. [In Ukrainian].

Shubin, O. O. (2010). Analytical assessment of the quality of organizational commu-?ications. Aktualni problemy ekonomiky, 1(103), 175–184. [In Ukrainian].

Bell, D. (1973). The coming of post-industrial society: A venture of social forecasting. Basic Books. [In English].

Toffler, Alvin. (1980). The third wave. William morrow and company, inc. [In English].

Lasswell, H. D., Smith, B. L., & Casey, R. D. (1946). Propaganda, Communication and Public Order. Princeton. [In English].

Lasswell, H. D. (1948). The structure and function of communication in society. The Communication of Ideas. [In English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-26

Номер

Розділ

Прикладні соціокомунікаційні технології