Big Data в книжковій індустрії КНР: сучасний стан та перспективи розвитку
DOI:
https://doi.org/10.31516/2410-5333.064.07Ключові слова:
книжкова індустрія КНР, Big Data, видавнича справа, книжкова дистрибуція, бізнес-аналітика, цифрова трансформаціяАнотація
Проаналізовано сучасний стан та перспективи розвитку технології Big Data в книжковій індустрії КНР. Узагальнено експертні думки, висловлені протягом 2013–2014 рр. на сторінках видання “China News and Publication News” щодо перспектив впровадження цієї технології в книжкову індустрію, що дозволило сформулювати кілька напрямів, у яких тоді фахівці бачили можливості застосування технології Big Data. Здійснено огляд досвіду впровадження технології Big Data в електронній дистрибуції, бізнес-аналітиці. Означено перспективні проєкти в книжковій індустрії, що базуються на цій технології. Висновано: упровадження Big Data суттєво спрощує процеси управління галуззю, окремими суб’єктами господарювання, контентом, попитом, поведінкою споживачів, завдяки можливості прогнозування, що ґрунтується на достовірних даних, швидко зібраних й оброблених із численних джерел у різних форматах.
Посилання
Bridget Botelho, & Stephen J. Bigelow (2022). What is Big Data? Data Management Information, News and Tips from TechTarget. https://www.techtarget.com/searchdatamanagement/definition/big-data. [In English].
Homepage Beijing OpenBook. OpenBook. https://www.openbook.com.cn/EN/. [In English].
Laney, D. (2001). 3D Data Management: Controlling Data Volume, Velocity, and Variety. SCIRP Open Access. https://www.scirp.org/(S(351jmbntvnsjt1aadkposzje))/reference/ReferencesPapers.aspx?ReferenceID=1611280. [In English].
Li Zhang, Junlin Qu, Jing Jie, & Nannan Liang (2022). China’s Publishing Industry in the Era of Big Data. Springer Singapore. [In English].
Ritesh Pathak (2021, May 06). How Amazon uses Big Data? Analytics Steps. https://www.analyticssteps.com/blogs/how-amazon-uses-big-data. [In English].
大数据及富媒体将成数字阅读市场热点 (2014). [Big Data and multimedia will become relevant in the digital reading market]. China Press and Publication News. 中国出版协会. http://www.pac.org.cn/hangyeyanjiu/lilunzhuanti/2014-01-10/545.html
大数据开启数字出版瑰丽想象 (2013). [Big Data opens up great opportunities for digital publishing]. China News and Publication News. 中国出版协会. http://www.pac.org.cn/hangyeyanjiu/lilunzhuanti/2013-11-28/472.html
国家新闻出版署关于公布2022年出版业科技与标准创新示范项目入选名单的通知 (2023). [Information of the Main Department of Press and Publishing on the announcement of the list of demonstration projects of technologies and innovations in the publishing industry for 2022]. Main Department of Press and Publishing. 中国出版协会. http://www.pac.org.cn/xinwengonggao/hangyedongtai/2023-01-19/1000003839.html
从大数据看新中国70年出版成就与发展历程(上)(2019). [Du Dali, Zhao Yushan, Xing Jixing. A look at the publishing achievements and development course of New China over the past 70 years from the perspective of Big Data (Part 1) (in Chinese). 中国出版协会. http://www.pac.org.cn/hangyeyanjiu/diaoyanbaogao/2019-10-09/999999774.html
从大数据看新中国70年出版成就与发展历程(下)(2019). [Du Dali, Zhao Yushan, Xing Jixing. A look at the publishing achievements and development course of New China over the past 70 years from the perspective of Big Data (Part 2) (in Chinese). 中国出版协会. http://www.pac.org.cn/hangyeyanjiu/diaoyanbaogao/2019-10-10/999999779.html
中金易云发布前三季度图书市场报告 (2022). [CICC Yiyun published a report on the book market for the first three quarters]. China Press, Publication, Radio and Television News. 中国出版协会. http://www.pac.org.cn/hangyeyanjiu/diaoyanbaogao/2022-10-31/1000003709.html
大数据时代:数字内容价值再发现 (2013). [The age of Big Data: new discoveries of the value of digital content]. China News and Publication News. 中国出版协会. http://www.pac.org.cn/hangyeyanjiu/lilunzhuanti/2013-11-21/434.html
出版人如何让“数据”说话? (2014). [How can publishers let “data” talk?]. China Publishing and Media Business Dail. 中国出版协会. http://www.pac.org.cn/hangyeyanjiu/lilunzhuanti/2014-02-18/566.html
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в збірнику «Вісник Харківської державної академії культури», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Вісник Харківської державної академії культури» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.