Соціально-комунікаційні стратегії розвитку кейтерингової компанії
DOI:
https://doi.org/10.31516/2410-5333.061.11Ключові слова:
соціальна мережа, кейтерингова компанія, контент-план, публічність інформації, адресність інформації, цільова авдиторіяАнотація
Розглянуто застосування комплексу соціально-комунікаційних технологій у соціальних мережах для формування бренду професійних та організаційних якостей кейтерингових компаній. Здійснено контент-аналіз профілів компаній у Facebook та Instagram. Досліджено комунікаційні ресурси контент-плану як елементів моделювання та планування діяльності компаній у контексті маркетингової стратегії. Визначено залежність популярності соціальної мережі та успішності діяльності компанії завдяки відкритості, адресності, доступності до ділової інформації в інформаційному просторі.
Посилання
Catering in Odesa. (2022). http://catering.odessa.ua [Іn Russian].
Arkhipov, V. V., & Rusavska, V. A. (2009). Organization of service in restaurants. Tsentr navchalnoi literatury. [Іn Ukrainian].
Bleteri, P. (2022). Internet marketing in France: Strategies that can be adopted in Ukraine. Alfred Nobel University. https://duan.edu.ua/anonsy/internet-marketynh-u-frantsii-stratehii-shcho-mozhna-pereiniaty-v-ukraini-vid-pierika-bleteri.html [Іn Ukrainian].
Castells, M. (2000). Materials for an exploratory theory of the network society. British Journal of Sociology, 51 (1): 5-24. doi:10.1111/j.1468-4446.2000.00005.x [Іn English].
Castells, M. (2000). The Rise of the Network Society: The Information Age: Economy, Society and Culture. Wiley-Blackwell. [Іn English].
Castells, M. (2005). Network Society: From knowledge to Policy. Johns Hopkins Center for Transatlantic Relations. [Іn English].
Catering in Kyiv: an overview of the best catering companies. (2022). ZagraNica. https://kiev.zagranitsa.com/article/3547/keitering-v-kieve-obzor-luchshikh-kompanii-vyezdnogo-obsluzhivaniia [Іn Russian]
Holovko, O. M. (2013). Organization of the hotel industry. Tsentr navchalnoi literatury. [Іn Ukrainian].
Piatnytska, N. O. (2011). Organization of service in restaurants. Tsentr navchalnoi literatury. [Іn Ukrainian].
Prometheus — the best online courses in Ukraine and the world. (2022). https://prometheus.org.ua [Іn Ukrainian].
Ratova, Z. T., & Popeliar, A. V. (2022). Organization of catering in Ukraine in the economic crisis. http://intkonf.org/ratova-zt-popelyar-av-organizatsiya-keyteringu-v-ukrayini-v-umovah-ekonomichnoyi-krizi/ [Іn Ukrainian].
Studenets, V. (2013). Catering as an innovative form of restaurant business. Mizhnarodnyi biznes ta zamkovyi turyzm v Ukraini: suchasnyi stan i perspektyvy rozvytku: theses collection of International scientific and practical conference. (Ternopil-Zbarazh, April 28-29, 2017), TNEU, 114–115. [Іn Ukrainian].
Top 5 catering companies in Ukraine (2019). Checkpoint Business Media. https://ckp.in.ua/ru/lifestyle/15981 [Іn Russian].
Usina, A. I., & Seheda, I. V. (2012). Technology of restaurant business. O. M. Beketov KNUUE. [Іn Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в збірнику «Вісник Харківської державної академії культури», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Вісник Харківської державної академії культури» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.