Соціально-комунікаційні стратегії розвитку кейтерингової компанії

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5333.061.11

Ключові слова:

соціальна мережа, кейтерингова компанія, контент-план, публічність інформації, адресність інформації, цільова авдиторія

Анотація

Розглянуто застосування комплексу соціально-комунікаційних технологій у соціальних мережах для формування бренду професійних та організаційних якостей кейтерингових компаній. Здійснено контент-аналіз профілів компаній у Facebook та Instagram. Досліджено комунікаційні ресурси контент-плану як елементів моделювання та планування діяльності компаній у контексті маркетингової стратегії. Визначено залежність популярності соціальної мережі та успішності діяльності компанії завдяки відкритості, адресності, доступності до ділової інформації в інформаційному просторі.

Біографії авторів

М. В. Комова, Національний університет «Львівська політехніка», м. Львів

доктор наук із соціальних комунікацій, доцент кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

С. В. Жаворонко, Національний університет «Львівська політехніка», м. Львів

студентка зі спеціальності «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа»

Посилання

Catering in Odesa. (2022). http://catering.odessa.ua [Іn Russian].

Arkhipov, V. V., & Rusavska, V. A. (2009). Organization of service in restaurants. Tsentr navchalnoi literatury. [Іn Ukrainian].

Bleteri, P. (2022). Internet marketing in France: Strategies that can be adopted in Ukraine. Alfred Nobel University. https://duan.edu.ua/anonsy/internet-marketynh-u-frantsii-stratehii-shcho-mozhna-pereiniaty-v-ukraini-vid-pierika-bleteri.html [Іn Ukrainian].

Castells, M. (2000). Materials for an exploratory theory of the network society. British Journal of Sociology, 51 (1): 5-24. doi:10.1111/j.1468-4446.2000.00005.x [Іn English].

Castells, M. (2000). The Rise of the Network Society: The Information Age: Economy, Society and Culture. Wiley-Blackwell. [Іn English].

Castells, M. (2005). Network Society: From knowledge to Policy. Johns Hopkins Center for Transatlantic Relations. [Іn English].

Catering in Kyiv: an overview of the best catering companies. (2022). ZagraNica. https://kiev.zagranitsa.com/article/3547/keitering-v-kieve-obzor-luchshikh-kompanii-vyezdnogo-obsluzhivaniia [Іn Russian]

Holovko, O. M. (2013). Organization of the hotel industry. Tsentr navchalnoi literatury. [Іn Ukrainian].

Piatnytska, N. O. (2011). Organization of service in restaurants. Tsentr navchalnoi literatury. [Іn Ukrainian].

Prometheus — the best online courses in Ukraine and the world. (2022). https://prometheus.org.ua [Іn Ukrainian].

Ratova, Z. T., & Popeliar, A. V. (2022). Organization of catering in Ukraine in the economic crisis. http://intkonf.org/ratova-zt-popelyar-av-organizatsiya-keyteringu-v-ukrayini-v-umovah-ekonomichnoyi-krizi/ [Іn Ukrainian].

Studenets, V. (2013). Catering as an innovative form of restaurant business. Mizhnarodnyi biznes ta zamkovyi turyzm v Ukraini: suchasnyi stan i perspektyvy rozvytku: theses collection of International scientific and practical conference. (Ternopil-Zbarazh, April 28-29, 2017), TNEU, 114–115. [Іn Ukrainian].

Top 5 catering companies in Ukraine (2019). Checkpoint Business Media. https://ckp.in.ua/ru/lifestyle/15981 [Іn Russian].

Usina, A. I., & Seheda, I. V. (2012). Technology of restaurant business. O. M. Beketov KNUUE. [Іn Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-29

Номер

Розділ

Прикладні соціокомунікаційні технології