Використання бібліотечних сторінок у соціальних мережах з метою морально-інформаційної підтримки читачів у березні-квітні 2022 року

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5333.061.09

Ключові слова:

культурно-просвітницька діяльність, морально-інформаційна підтримка, соціальні мережі, російсько-українська війна, допис

Анотація

Розглянуто особливості проведення просвітницьких заходів сучасними бібліотеками, визначено основні напрями використання соціальних мереж бібліотеками. Означено, що більшість сторінок публічних бібліотек у соціальних мережах публікують дописи про проведені чи заплановані заходи культурно-просвітницького спрямування, відповідні на інформаційні запити користувачів, оголошення про новинки бібліотечного фонду тощо. Проаналізовано особливості культурно-просвітницької діяльності та морально-інформаційної підтримки користувачів бібліотек із початку повномасштабної російсько-української війни (період аналізу 24.02.2022–30.04.2022 рр.). Аналіз виконано на основі дописів на сторінках у соціальній мережі п’яти українських бібліотек з різних регіонів держави. Подано результати дослідження у вигляді детальної характеристики дописів бібліотек та в табличній формі за такими критеріями: кількість дописів, регулярність дописів, характер дописів, кількість проведених просвітницьких заходів.

Біографія автора

Н. С. Вовк, Національний університет «Львівська політехніка», м. Львів

кандидат історичних наук, доцент кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

Посилання

Ivaskiv, R. (2020). The use of social media to improve the efficiency of library information systems. Qualification Book, No. 1, pp. 84–92. [Іn Ukrainian].

Kuzmenko, O., & Zahumenna, V. (2020). Library as a socio-cultural public space: transformational changes. Library science. Record Studies. Informology, 4, 24–31. [Іn Ukrainian].

Maranchak, M. (2021). Online reputation of the library during the COVID-19 pandemic. Library science. Record Studies. Informology, 3, 58–63. [Іn Ukrainian].

Myshko, Yu. (2018). Innovative forms of cultural and educational activities of children’s libraries in Ukraine. Integrated communications, 6, 41–49. [Іn Ukrainian].

Tsymbaliuk, S., & Dobrianska, N. (2021). Social networks as an effective tool for opening the library fund under quarantine restrictions. A new model of the information image of the library: a change in the traditional perception of its purpose and functions: materials of the III scientific-practical Internet conference, Uzhhorod. 185–194. Vydavnytstvo Oleksandry Harkushi. [Іn Ukrainian].

Velykoselska, O. (2016). Cultural and educational work of the library as a basis for creating an intellectual and cultural environment of the university. Educational activity of higher school libraries: problems, search, prospects: materials of scientific-practical. conf., Khmelnytskyi. Retrieved April 4, 2021, from http://elar.khnu.km.ua/jspui/bitstream/123456789/4660/1/%d0%92%d0%b5%d0%bb%d0%b8%d0%ba%d0%be%d1%81%d0%b5%d0%bb%d1%8c%d1%81%d1%8c%d0%ba%d0%b0.pdf [In Ukrainian].

Vovk, N., & Zhavoronko, S. (2021). Positioning of the library in the youth Internet environment. Library science. Record Studies. Informology, 2, 23–32. [Іn Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-29

Номер

Розділ

Прикладні соціокомунікаційні технології