Інформаційне забезпечення популяризації сільських бібліотек

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5333.061.04

Ключові слова:

реклама, бібліотека, соціальні мережі, популяризація

Анотація

Ідеться про значення рекламної діяльності бібліотек. Наведені основні завдання і функції бібліотечної реклами, висвітлено особливості застосування її різних форм. Акцентується на ролі реклами як інструменту комунікативної взаємодії. Виявлено рівень ефективності бібліотечної реклами, ступінь її сприйняття користувачами та співробітниками, проаналізовано нові підходи до формування іміджу бібліотеки через соціальні мережі. Розглянуто сучасні підходи науковців у галузі рекламної діяльності бібліотек. Акцентовано на формуванні фотоіміджу бібліотечних установ в інтерактивному просторі. Проаналізовано специфіку представлення бібліотек у соціальних мережах через візуальний образ.

Біографії авторів

О. В. Марковець, Національний університет «Львівська політехніка», м. Львів

кандидат технічних наук, доцент, завідувач кафедри СКІД 

К. В. Мартинюк, с. Рогожани

бібліотекар

Д. О. Таланчук, Національний університет «Львівська політехніка», м. Львів

фахівець 1 категорії кафедри СКІД

Посилання

Vitushko, A. (2013). The issue of using social networks in library and information production from the point of view of information security. Naukovi pratsi Natsionalnoi biblioteky Ukrainy im. V. I. Vernadskoho. Issue 36, p. 181–191. [In Ukrainian].

Everything you need to know about the strategy of work in social networks https://creativesmm.com.ua/vse–shho–potribno–znati–pro–strategiju–roboti–v–socmerezhakh/. [In Ukrainian].

Granchak, T. (2016). Use of social networks by national libraries to present library products and services. Bibliotechnyi visnyk, 1, p. 18–28. [In Ukrainian].

Maranchak, M. M. (2021). Strategies of reputational Internet marketing of public libraries of Ukraine [Abstract of the dissertation of the candidate of sciences in social communications in the specialty 27.00.03 – bibliology, library science, bibliography. Kyiv, Kyiv National University of Culture and Arts].

Markovets, O. V, Forkun, Yu. V., Zelez, B. Ya., Dumansky, N. O (2010). Development of the site of the electronic library of the scientific society. Visnyk Natsionalnoho universytetu “Lvivska politekhnika”, Seriia Informatsiini systemy ta merezhi, 689, p. 209–218. [In Ukrainian].

Let’s talk about ourselves: advertising activities of the public library: methodological and practical recommendations. (2012). Khmelnytsky Regional Universal Scientific Library. [In Ukrainian].

Strungar, W. (2015). Library projects in social media as sources of library research. Naukovi pratsi Natsionalnoi biblioteky Ukrainy im. V. I. Vernadskoho. Issue 41, p. 371–381. [In Ukrainian].

Samsonov, M. (2013). Presentation of libraries on the YouTube website. Naukovi pratsi Natsionalnoi biblioteky Ukrainy im. V. I. Vernadskoho. Issue 36, 225–236. [In Ukrainian].

Organization of the network of OTG public libraries and components of their activities. (2018). Municipal Institution “Taras Shevchenko Regional Universal Scientific Library” of Cherkasy Regional Council (p. 24). [In Ukrainian].

Panchyshyn, N., & Markovets, O. (2017). Formation of electronic information resources of rural libraries: current trends, problems and prospects. Informatsiia, komunikatsiia, suspilstvo. Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky. (p. 329–330). [In Ukrainian].

Tarasenko, N. (2014). Disclosure of library funds by means of social networks as a factor in filling the information space. Naukovi pratsi Natsionalnoi biblioteky Ukrainy im. V. I. Vernadskoho. Issue 39, p. 205–218. [In Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-29

Номер

Розділ

Теоретико-методологічні засади книгознавства, бібліотекознавства та бібліографознавства