Інформаційне забезпечення популяризації сільських бібліотек
DOI:
https://doi.org/10.31516/2410-5333.061.04Ключові слова:
реклама, бібліотека, соціальні мережі, популяризаціяАнотація
Ідеться про значення рекламної діяльності бібліотек. Наведені основні завдання і функції бібліотечної реклами, висвітлено особливості застосування її різних форм. Акцентується на ролі реклами як інструменту комунікативної взаємодії. Виявлено рівень ефективності бібліотечної реклами, ступінь її сприйняття користувачами та співробітниками, проаналізовано нові підходи до формування іміджу бібліотеки через соціальні мережі. Розглянуто сучасні підходи науковців у галузі рекламної діяльності бібліотек. Акцентовано на формуванні фотоіміджу бібліотечних установ в інтерактивному просторі. Проаналізовано специфіку представлення бібліотек у соціальних мережах через візуальний образ.
Посилання
Vitushko, A. (2013). The issue of using social networks in library and information production from the point of view of information security. Naukovi pratsi Natsionalnoi biblioteky Ukrainy im. V. I. Vernadskoho. Issue 36, p. 181–191. [In Ukrainian].
Everything you need to know about the strategy of work in social networks https://creativesmm.com.ua/vse–shho–potribno–znati–pro–strategiju–roboti–v–socmerezhakh/. [In Ukrainian].
Granchak, T. (2016). Use of social networks by national libraries to present library products and services. Bibliotechnyi visnyk, 1, p. 18–28. [In Ukrainian].
Maranchak, M. M. (2021). Strategies of reputational Internet marketing of public libraries of Ukraine [Abstract of the dissertation of the candidate of sciences in social communications in the specialty 27.00.03 – bibliology, library science, bibliography. Kyiv, Kyiv National University of Culture and Arts].
Markovets, O. V, Forkun, Yu. V., Zelez, B. Ya., Dumansky, N. O (2010). Development of the site of the electronic library of the scientific society. Visnyk Natsionalnoho universytetu “Lvivska politekhnika”, Seriia Informatsiini systemy ta merezhi, 689, p. 209–218. [In Ukrainian].
Let’s talk about ourselves: advertising activities of the public library: methodological and practical recommendations. (2012). Khmelnytsky Regional Universal Scientific Library. [In Ukrainian].
Strungar, W. (2015). Library projects in social media as sources of library research. Naukovi pratsi Natsionalnoi biblioteky Ukrainy im. V. I. Vernadskoho. Issue 41, p. 371–381. [In Ukrainian].
Samsonov, M. (2013). Presentation of libraries on the YouTube website. Naukovi pratsi Natsionalnoi biblioteky Ukrainy im. V. I. Vernadskoho. Issue 36, 225–236. [In Ukrainian].
Organization of the network of OTG public libraries and components of their activities. (2018). Municipal Institution “Taras Shevchenko Regional Universal Scientific Library” of Cherkasy Regional Council (p. 24). [In Ukrainian].
Panchyshyn, N., & Markovets, O. (2017). Formation of electronic information resources of rural libraries: current trends, problems and prospects. Informatsiia, komunikatsiia, suspilstvo. Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky. (p. 329–330). [In Ukrainian].
Tarasenko, N. (2014). Disclosure of library funds by means of social networks as a factor in filling the information space. Naukovi pratsi Natsionalnoi biblioteky Ukrainy im. V. I. Vernadskoho. Issue 39, p. 205–218. [In Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в збірнику «Вісник Харківської державної академії культури», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Вісник Харківської державної академії культури» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.