Комунікаційна політика харківських університетів у соціальних мережах

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5333.060.10

Анотація

Розглянуто провадження комунікаційної політики закладами вищої освіти (ЗВО) державної форми власності ІІІ–IV рівнів акредитації м. Харкова через соціальні мережі. На основі отриманих даних визначено, які саме соціальні мережі використовуються та які з них є найпопулярнішими серед ЗВО. Створено рейтинг харківських ЗВО за кількістю соціальних мереж, які використовуються, виявлено канали просування комунікаційної політики, що застосовують заклади для активізації своєї присутності в мережевому комунікаційному просторі. Окреслено подальші перспективи дослідження.

Біографія автора

А. М. Шелестова, Харківська державна академія культури

кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент кафедри інформаційних технологій

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-15

Номер

Розділ

Прикладні соціокомунікаційні технології