Підготовка магістрів з інформаційної, бібліотечної та архівної справи: задоволеність якістю освітнього складника

Автор(и)

  • О. М. Тур Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка», м. Полтава, Україна https://orcid.org/0000-0002-2754-9963
  • Л. І. Дерев’янко Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка», м. Полтава, Україна https://orcid.org/0000-0001-6271-6571
  • С. М. Дорошенко Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка», м. Полтава, Україна https://orcid.org/0000-0002-6535-4788

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5333.060.09

Анотація

За допомогою методів аналізу, контрольних запитань, відбору, систематизації та порівняння, із використанням google-форми досліджено й проаналізовано рівень задоволеності майбутніми магістрами з інформаційної, бібліотечної та архівної справи освітнім складником професійної підготовки в Національному університеті «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка». Обчислено відсотковий показник задоволеністю магістрантами кожною дисципліною, що викладаються у ЗВО. Узагальнено отримані результати анкетування за кожним із запитань кожної дисципліни, включеної до анкети, і приведено їх у єдину таблицю. З’ясовано причини: дещо нижчої мотивації вивчення дисциплін циклу загальної підготовки, порівняно з дисциплінами циклу професійної підготовки; невисокої зацікавленості публікацією наукових статей, тез, дописів тощо на основі опанування дисциплінами циклу загальної підготовки; відсутності в магістрантів бажання вирішувати спірні ситуації, оскаржувати отримані оцінки.

Біографії авторів

О. М. Тур, Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка», м. Полтава

доктор педагогічних наук

Л. І. Дерев’янко, Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка», м. Полтава

кандидат філологічних наук

С. М. Дорошенко, Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка», м. Полтава

кандидат філологічних наук

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-15

Номер

Розділ

Теоретико-методологічні засади книгознавства, бібліотекознавства та бібліографознавства