Напрями модернізації вищої бібліотечної освіти в КНР

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5333.060.08

Анотація

Висвітлено результати компаративного аналізу змісту та структури освітніх програм підготовки бакалавра, магістра й доктора управління в галузі інформаційної, бібліотечної та архівної справи, які функціонують у 108 університетах Китаю, виявлено когнітивні та інституційні особливості підготовки бібліотечних фахівців вищої кваліфікації в умовах цифровізації глобального комунікаційного простору. Доведено посилення інформаційної складової в змісті бібліотечної освіти, її міждисциплінарність та інтелектуалізацію, спрямовану на підтримку цифровізації національної інформаційної інфраструктури. На основі визначення кращих практик модернізації змісту і структури бібліотекознавчих освітніх програм у КНР обґрунтовано резерви вдосконалення підготовки бібліотечних фахівців в Україні.

Біографія автора

А. В. Гуменчук, ПрАТ «Міжрегіональна Академія управління персоналом», м. Київ

кандидат історичних наук, доцент, заступник директора Навчально-наукового інституту міжнародних відносин та соціальних наук

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-15

Номер

Розділ

Теоретико-методологічні засади книгознавства, бібліотекознавства та бібліографознавства