Особливості позиціювання університетських бібліотек Німеччини на офіційних вебсайтах
DOI:
https://doi.org/10.31516/2410-5333.060.04Анотація
Актуальність. Космічна музика є особливим феноменом сучасної технологізованої культури, що потребує наукового осмислення в межах інформаційно-комунікаційного підходу.
Мета статті — на прикладі історії групи «HAWKWIND» простежити особ-ливості виникнення і розвитку спейс-року як специфічного напряму в сучасній популярній культурі.
Методологія. Методологічною основою публікації став міждисциплінарний підхід, оснований на комплексі загальнонаукових (порівняння, аналіз, синтез, узагальнення) та спеціальних методів, які визначаються метою і завданнями дослідження. За емпіричну основу дослідження взято архівні фонограмні матеріали «HAWKWIND».
Результати. Встановлено повну хронологію звукозаписів групи «HAWKWIND» як одного із засновників субжанру «космічна рок-музика». Відзначено роль Дейва Брока, Боба Калверта та інших учасників гурту у створенні креативних музичних програм. Доведено, що цими музикантами започатковано історичний феномен, який набув популярності під назвою «Space Rock».
Новизна. Уперше запропоновано аналіз фонодокументів «HAWKWIND» через призму історії розвитку космічної музики.
Практичне значення. Матеріали і висновки доцільно використовувати культурологам, музикознавцям, архівістам під час розробки сценаріїв, створення спеціалізованих колекцій фонодокументів, відновлення ката-логів звукозаписів, викладання культурологічних дисциплін.
Висновки. Дослідження засвідчило, що у творчому шляху «HAWKWIND» загалом відбито основні періоди розвитку космічної рок-музики. «HAWKWIND», ставши одним з перших спейс-рок-гуртів, зазнав немало втілень, включаючи хард-рок, прогресив, психоделію, блюз, андеграунд, гаражний рок, протопанк, хеві-метал, електроніку та наукову фантастику в текстах пісень. У результаті утворився унікальний «коктейль», який вплинув на багатьох музикантів та авторів, але «HAWKWIND» завжди залишався попереду.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в збірнику «Вісник Харківської державної академії культури», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Вісник Харківської державної академії культури» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.