Соціальні медіа як об’єкт маркетингових досліджень

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5333.059.10

Анотація

Розглянуто роль цифрового маркетингу в діяльності організацій у сучасних умовах ринку та його вплив на поведінку споживачів. Визначено нову категорію маркетингового комфорту. Порушено питання про конфіденційність використання даних споживачів маркетологами в процесі їх діяльності, особливо в цифровому маркетингу. Проаналізовано рівень комфорту та рівень довіри споживачів до соціальних мереж.

Біографії авторів

М. М. Зайцева, Харківська державна академія культури

кандидат економічних наук, доцент кафедри туристичного бізнесу

Г. В. Пшинка, Харківська державна академія культури

кандидат філософських наук, доцент кафедри менеджменту культури та соціальних технологій

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-06-21

Номер

Розділ

Прикладні соціокомунікаційні технології