Використання методу сторітелінгу в процесі викладання фахових дисциплін для бакалаврів інформаційної, бібліотечної та архівної справи

Автор(и)

  • Г. А. Єрмолаєва Відокремлений підрозділ «Миколаївська філія Київського національного університету культури і мистецтв», Україна https://orcid.org/0000-0001-5324-8390

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5333.059.04

Анотація

Проаналізовано можливості використання методу сторітелінгу в процесі викладання фахових дисциплін, зміни змісту професійної освіти та вдосконалення навчального процесу для бакалаврів інформаційної, бібліотечної та архівної справи. В умовах інформаційного суспільства традиційне навчання, що передбачає спілкування викладача і студента, сутність якого зводиться до передання знань студентам; контролю викладача за якістю й успішністю засвоєння знань, поступово втрачає актуальність. Постає проблема використання сучасних форм і методів організації навчальної діяльності студентів, які б підвищували якість підготовки студентів. Визначено специфічні ознаки й особливості сторітелінгу. Доведено, що сторітелінг нині є актуальним інструментом передання інформації, формою організації пізнавальної діяльності, у процесі якої виникають умови для всестороннього розвитку особистості студента, та впливовим методом досягнення результатів діяльності.

Біографія автора

Г. А. Єрмолаєва, Відокремлений підрозділ «Миколаївська філія Київського національного університету культури і мистецтв»

кандидат педагогічних наук, доцент

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-06-21

Номер

Розділ

Теоретико-методологічні засади книгознавства, бібліотекознавства та бібліографознавства