DOI: https://doi.org/10.31516/2410-5333.057.06

Імідж особистості в дискурсі соціальної адаптації в цифровій та постцифровій фазах розвитку інформаційного суспільства

I. A. Hardabkhadze

Анотація


Проаналізовано ролі іміджу особистості в соціальній адаптації й генерації нових форм меседжів соціальних комунікацій у цифровій та постцифровій фазах розвитку інформаційного суспільства. Використано елементи історіографічного, контент-аналізу та аналізу функціональності процесів цифровізації, які об’єднані на загальній платформі системного аналізу. Визначено ролі позитивного іміджу особистості в цифровій і постцифровій фазах цифровізації. Показано, що цифрова фаза моделювання стилю та іміджу особистості характеризується розвитком віртуального іміджу особистості і формуванням у молодих поколінь кліпового типу мислення, що пояснюється зменшенням часового порогу сприйняття інформації. Сформульовано та обґрунтовано припущення, що на стартовому етапі постцифрової фази розвитку інформаційного суспільства для досягнення лояльності людству штучного інтелекту йому необхідно задати соціальні установки і людські цілі, для чого в ролі прототипу доцільно використати імідж культових особистостей сучасності.

Ключові слова


імідж особистості; цифровізація; постцифрова фаза соціальна адаптація, штучний інтелект, управління лояльністю.

Повний текст:

PDF

Посилання


Bostrom, N. (2014). Superintelligence: Paths, Dangers, Strategies. Oxford: Oxford University Press. [in English].

Date, P., Ganesan, A. and Oate, T. (2017). Fashioning with Networks: Neural Style Transfer to Design Clothes. ML4Fashion’17. August 14. Canada: Nova Scotia. Retrieved from https://kopernio.com/viewer?doi=arXiv:1707.09899&route=6. [in English].

Dokuka, S. V. (2013). Clip thinking as a phenomenon of the information society. Obshchestvennye Nauki I Sovremennost’ №, 2. P.169–176. [in Russian].

Gardabkhadze, I. A. (2019). Design of post-digital period: trends and prospects. Tradytsii ta novatsii u vyshchii arkhitekturno-khudozhnii osviti, 4, 7–14. Retrieved from http://dx.doi.org/10.33625/2409-2347-2019-4-7-14. [in Uk-rainian].

Kim, M. and Cheeyong, K. (2015). Augmented Reality Fashion Apparel Simulation using a Magic Mirror. International Journal of Smart Home, Vol. 9, No. 2. 169–178 pp. Retrieved from http://dx.doi.org/10.14257/ijsh.2015.9.2.16. [in English].

Kolobaev, V. K., Vorob’eva K. V. (2019). Clip thinking and teaching foreign languages in a non-linguistic university: psychological and pedagogical aspect. Mezhdunarodnyj Nauchno-Issledovatel’skij Zhurnal. № 9 (87). Part 2. Yekaterinburg 2019. С. 14–17. Retrieved from https://doi.org/10.23670/IRJ.2019.87.9.027. [in Russian].

Mol’, A. (1967). Sociodinamika kul’tury.Retrieved from http://yanko.lib.ru/books/cultur/mol_ sociodinamika_cult-a. htm). [in Russian].

Müller, V. C. and Bostrom, N. (2016). Future progress in artificial intelligence: A survey of expert opinion. In Vincent Müller (ed.), Fundamental Issues of Artificial Intelligence. Springer. pp. 553-571. Retrieved from https://philpapers.org/rec/MLLFPI. [in English].

The state of fashion 2019: A year for awakening. (2019). McKinsey&Co & Business of Fashion. Retrieved from https://www.mckinsey.com/industries/retail/our-insights/the-state-of-fashion-2019-a-year-of-awakening. [in English].

Toffler, E. (2010). Third wave. A. Mirer (Trans.). Center for Humanitarian Technologies. Retrieved from https://gtmarket.ru/laboratory/basis/4821. [in Russian].




Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

ISSN 2522-1132 (Online), ISSN 2410-5333 (Print)
Адреса: 61057, м. Харків, Бурсацький узвіз, 4, к. 38а, Редакційно-видавничий відділ ХДАК. тел. +38(057)731-27-83
rvv2000k@ukr.net