Соціокультурні особливості текстів про моду в українських ЗМІ

Автор(и)

  • N. V. Dragan-Ivanets Тернопільський національний університет імені Володимира Гнатюка, м. Тернопіль, Україна https://orcid.org/0000-0001-7679-8221
  • V. V. Churevich Львівський національний університет імені Івана Франка, м. Львів, Україна https://orcid.org/0000-0002-3099-0258

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5333.057.04

Ключові слова:

тексти про моду, фешн-журналістика, іншомовні слова, оказіоналізми, соціокультурні особливості

Анотація

Проаналізовано соціокультурні, композиційні та семантично-стилістичні особливості текстів про моду на прикладі публікацій в інтернет-виданнях «ВВС Україна» і «ТСН». Досліджено лексичні особливості української фешн-журналістики. Проілюстровано перенасичення іншомовною лексикою, англіцизмами та іноземними неологізмами в публікаціях про моду. Розглянуто українські відповідники до окремих іншомовних слів на позначення одягу в індустрії моди та краси.

Біографії авторів

N. V. Dragan-Ivanets, Тернопільський національний університет імені Володимира Гнатюка, м. Тернопіль

кандидат наук із соціальних комунікацій, викладач кафедри журналістики

V. V. Churevich, Львівський національний університет імені Івана Франка, м. Львів

студентка 5 курсу факультету журналістики

Посилання

Mamich, M. V. (2016). Motivational and manipulative intention of media texts of the sub-content «review of fashion» in the magazine «Woman». Zapysky z ukrainskoho movoznavstva, vol. 23, pp. 228–238. Kyiv. [in Ukrainian].

Davidova, A. P., Kharidova, E. P. (2013). Linguistic features of fashion texts. Naukovi zapysky. Seriia Filolohichna, vol. 37, pp. 102–103. Ostroh: Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu «Ostrozka akademiia». [in Ukrainian].

Melnyk, M. (2017). Fashion journalism in the age of Internet media. Visnyk Lvivskoho universytetu. Seriia: Zhurnalistyka, vol. 42, pp. 261–266. [in Ukrainian].

Solovei, T. (2018). How to write texts for Fashion Media. Retrieved from http://fw-daily.com/tanya-solovey-vogue-ukraina-kak-pisat-tekstyi-dlya-fashion-media/. [in Ukrainian].

Kosenko, O.P. (2012). Neologisms in the Fashion Industry: A Monograph. Regional higher education institution «Crimean Engineering and Pedagogical University». Simferopol. [in Ukrainian].

Pocheptsov, G. (2011). Glamorous Journalism: The Logic of Visual War. Retrieved from https: //ms.detector.media/mediaprosvita/research/glamorna_zhurnalistika_logika_vizualnoi_viyni/. [in Ukrainian].

Nechvolod, L. I. (2014). Modern Dictionary of Foreign Language Words. Kharkiv: Torsinh plius. [in Ukrainian].

Ukrainian Dialectical Vocabulary (1987). Collection of scientific works. Institute of Linguistics named after O. O. Potebnia. Kyiv: Naukova dumka. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-06-19

Номер

Розділ

Журналістика та засоби масової інформації