Функції, структура й основи формування іміджу закладів вищої освіти
DOI:
https://doi.org/10.31516/2410-5333.053.21Анотація
Проаналізовано функції, структуру й основи формування іміджу закладів віщої освіти. Досліджено поняття «імідж», «імідж ЗВО». Розглянуто складові іміджу ЗВО, описана його структура з метою ґрунтовного дослідження його сутності. Зазначено, що кожен елемент структури є важливим у його формуванні, оскільки всі вони взаємопов’язані. Висвітлено етапи створення іміджу ЗВО, під час яких формується певний образ на основі ресурсів освітнього закладу.
Ключові слова: імідж, функції іміджу, структура іміджу, основи формування іміджу, ЗВО.
Посилання
Brown, L. (1996). Image is the way to success. St. Petersburg: Peter. [In Russian].
Busygina, T. A. (2003). Image of the university teacher. Professorship: the theory of designing the education of a university teacher. Samara: The prospect. [In Russian].
Vodzinskaya, V. V. (1970). Orientation to the profession. Social problems of labor and production. Moscow: Nauka. [In Russian].
Grishunina, E. V. (1995). Psychological technologies as a means of forming an organization’s image. Moscow: Mysl. [In Russian].
Egorova-Gantman, E. V. (1994). Image of the leader. Psychological guide for politicians. Moscow: Publishing House “Knowledge” of Russia. [In Russian].
Korchagina, L. A. (2007). Marketing tools in university management: the formation of commodity policies. Higher education today, 9, 18-28. [In Russian].
Kuzin, F. A. (2002). Modern image of a businessman, businessman, politician. Moscow: Os-89. [In Russian].
Manyakina, E. I. (1994). Political Leader: The process of image formation (Dissertations on the Sociological Degree of Candidate of Political Sciences: 23.00.02). Moscow: Association. [In Russian].
Matveev, S. O. (2003). Political psychology: tutorial. Kyiv: Center for Educational Literature. [In Ukrainian].
Obozov, N. N. and Shchekin, G. V. (1996). Psychology of work with people. Interregional Academy of Personnel Management. Kiev. [In Russian].
Pocheptsov, G. G. (2001). Imagology (2nd ed., rev. and add.). Kiev: Wackler. [In Russian].
Saginova, O. V. and Saginov, L. D. (1997). The problem of training specialists in marketing for international companies in Russia. Marketing in Russia and abroad, 8, 92–98. [In Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в збірнику «Вісник Харківської державної академії культури», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Вісник Харківської державної академії культури» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.