Типологічна структура системи корпоративних видань
DOI:
https://doi.org/10.31516/2410-5333.053.17Анотація
Розглянуто тенденції розвитку типологічної структури системи корпоративних видань в умовах інформатизації. Описано та систематизовано корпоративні друковані, електронні, гібридні видання за типологічно-жанровими ознаками, конкретизовано функціональне призначення окремих типів документів. Виявлено: корпоративні документи — ефективний засіб масового поширення ділової інформації. Трансформація типологічної й видової структур системи документів зумовлена процесами конвергенції, що передбачають органічне поєднання творчої (журналістської) діяльності з бізнес-інтересами та інформаційними технологіями.
Ключові слова: корпоративне видання, типологія, конвергенція, преса.Посилання
Bakhmetieva, A. D. (2011). Using the Internet as a communication channel with modern PR in higher education. Bulletin of the Kyiv International University, 10, 33–44. Kyiv. [In Ukrainian].
Bobalo, O. Yu. (2015). Communicative strategies: tutorial. Lviv: Publishing House of Lviv Polytechnic. [In Ukrainian].
Vasilkova, V. V. (2003). Synergetics and sociological evolutionism. Synergetic paradigm. Man and society under the conditions of instability (p. 58). Moscow: Progress-Tradition. [In Russian].
Gorcheva, A. Yu. (2008). In-house publications. Bulletin of Moscow University, 2, 80–81. [In Russian].
Ilganayeva, V. A. (2009). Social communications (theory, methodology, activity): a dictionary-reference. Kharkov: Мunicipal enterprise “City printing house”. [In Russian].
Karayeva, V. A. (2009). Communication convergence of journalism, advertising and PR. Bulletin of Moscow University, 2, 42–256. [In Russian].
Karyakina, K. A. (2010). Relevant forms and typological models of new media. Bulletin of Moscow University, 3, 128–137. [In Russian].
Komova, M. V. (2014). Documentary and interpretive nature of the content in social communications. Lviv: Triad plus. [In Ukrainian].
Laane, D. A. (2010). Typology of business print media of Ukraine. Bulletin of the Moscow University, 1, 90–99. [In Ukrainian].
Lazarevich, E. A. (2008). Type of magazine and its design. Bulletin of Moscow University, 2, 8–20. [In Russian].
Petrushka, A. I. (2017). SWOT analysis resources in mass media modeling. State and Regions, 1, 146-150. [In Ukrainian].
Radchenko, A. V. (2011). Information genres: the problem of observing genre-forming features. Bulletin of the Kyiv International University. Series: Social Communications, 10, 111–114. [In Ukrainian].
The Internet advertising market in Ukraine since the beginning of the year increased by 37%. Retrieved from http://ua.korrespondent.net/business/mmedia_and_adv/1602620-rinok-internet-reklami-v-ukrayini-zpochatku-roku-zris-na-37 [In Ukrainian].
Stepanyan, S. K. (2009). Management of print media content in the market. Bulletin of Moscow University, 1, 76–79. [In Russian].
Today’s audience writes herself, reads herself? Retrieved from http://osvita.mediasapiens.ua/trends/1411978127/suchasna_auditoriya_sama_pishe_sama_chitae. [In Ukrainian].
Trubachev, N. Internet site as a means of managing public opinion for the realization of the interests of local authorities. Retrieved from http://pr-club.com/PR_Libtrubachev-korotkova.doc. [In Russian].
Philipova L. (2012). Analysis of the content of the websites of Ukrainian centers of scientific and technical information in terms of using Internet resources. Bulletin of the Book Chamber, 10, 22–28. [In Ukrainian].
Phillips, D. (2004). PR on the Internet. I. Gavrilov (Transl.). Moscow: FAIR PRESS. [In Russian].
Haken, H. (2003). Synergetic paradigm (pp. 106–123). Moscow. [In Russian].
Chumikov, A. N. (2002). Public relations: theory and practice. Moscow: Business. [In Russian].
Shkondin, M. V. (2002). System typological model of the media. Moscow. [In Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в збірнику «Вісник Харківської державної академії культури», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Вісник Харківської державної академії культури» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.