Медіапростір як ареал побутування інформаційної культури
DOI:
https://doi.org/10.31516/2410-5333.053.14Анотація
У розвідці за допомогою системного підходу досліджено медіапростір як ареал побутування інформаційної культури. Медіапростір — система відносин виробників і споживачів інформації — розглянуто з позиції чотирьох взаємопов’язаних компонентів: генератори повідомлень; отримувачі інформаційних потоків через певні канали передачі інформації (телеканали, радіоканали, Інтернет тощо); сфера високотехнологічного виробництва; працівники законодавчої та виконавчої гілок влади.
Ключові слова: інформаційна культура, медіапростір, система медіапростору, «людська складова» підсистеми медіапростору.Посилання
Baudrillard, J. (2004). Simulations and simulation. Kyiv: Publishing House Solomiya Pavlychko “Osnovy”. 230 p. [In Ukrainian].
Vyselko, I. V. (2011). Media space as a sociocultural phenomenon: theoretical intelligence and practical implications. Retrieved from http://www.ovyn.kpi.ua/2011-1/08-filos-Vyselko.pdf. [In Ukrainian].
Hrytsay, S. V. (2012). Definition of the concept of “media space” from the standpoint of an interdisciplinary approach. Visnyk of the Kharkiv State Academy of Culture, 36. [In Ukrainian].
Darmoriz, O. (2012). Features of the development of information culture in the era of globalization. Bulletin of Lviv University. Series: Philosophical Sciences, 15, 190-196. [In Ukrainian].
Luhmann, N. (2005). The reality of the media. A. Yu. Antonovsky (Transl.). Moscow: Praxis. 256 p.
McLuhan, G. M. (2003). Media Understanding: External expansion of a person. Moscow: Inform. 464 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в збірнику «Вісник Харківської державної академії культури», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Вісник Харківської державної академії культури» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.