DOI: https://doi.org/10.31516/2410-5333.053.14

Медіапростір як ареал побутування інформаційної культури

N. I. Kuchyna

Анотація


У розвідці за допомогою системного підходу досліджено медіапростір як ареал побутування інформаційної культури. Медіапростір — система відносин виробників і споживачів інформації — розглянуто з позиції чотирьох взаємопов’язаних компонентів: генератори повідомлень; отримувачі інформаційних потоків через певні канали передачі інформації (телеканали, радіоканали, Інтернет тощо); сфера високотехнологічного виробництва; працівники законодавчої та виконавчої гілок влади.

Ключові слова: інформаційна культура, медіапростір, система медіапростору, «людська складова» підсистеми медіапростору.

Повний текст:

PDF

Посилання


Baudrillard, J. (2004). Simulations and simulation. Kyiv: Publishing House Solomiya Pavlychko “Osnovy”. 230 p. [In Ukrainian].

Vyselko, I. V. (2011). Media space as a sociocultural phenomenon: theoretical intelligence and practical implications. Retrieved from http://www.ovyn.kpi.ua/2011-1/08-filos-Vyselko.pdf. [In Ukrainian].

Hrytsay, S. V. (2012). Definition of the concept of “media space” from the standpoint of an interdisciplinary approach. Visnyk of the Kharkiv State Academy of Culture, 36. [In Ukrainian].

Darmoriz, O. (2012). Features of the development of information culture in the era of globalization. Bulletin of Lviv University. Series: Philosophical Sciences, 15, 190-196. [In Ukrainian].

Luhmann, N. (2005). The reality of the media. A. Yu. Antonovsky (Transl.). Moscow: Praxis. 256 p.

McLuhan, G. M. (2003). Media Understanding: External expansion of a person. Moscow: Inform. 464 p.




ISSN 2522-1132 (Online), ISSN 2410-5333 (Print)
Адреса: 61057, м. Харків, Бурсацький узвіз, 4, к. 38а, Редакційно-видавничий відділ ХДАК. тел. +38(057)731-27-83
rvv2000k@ukr.net