Розвиток телекомунікаційного простору України в контексті формування інформаційного суспільства
DOI:
https://doi.org/10.31516/2410-5333.053.12Анотація
Досліджено стан та перспективи розвитку ринку телекомунікаційного зв’язку в Україні, визначено співвідношення показників розвитку галузі із загальними тенденціями розвитку економіки України, виокремлено перешкоди, що стримують розбудову інформаційного суспільства в Україні, сформовано комплексне розуміння галузевих особливостей та тенденцій, що надасть змоги отримати немало переваг як безпосередньо підприємствам, так і споживачам таких послуг, а також державі загалом.
Ключові слова: телекомунікаційні підприємства, інформаційне суспільство, інформаційний простір.
Посилання
The 200 largest companies: Which companies play the most important role in the Ukrainian economy (2015). Forbes Ukraine. Retrieved from http://forbes.ua/ua/ratings/2. [In Ukrainian].
Subscribers of communication in 2008-2016 (2016). State Statistics Service of Ukraine. Retrieved from http://ukrstat.org/uk/operativ/operativ2007/tz/az/ az_u / az2007_u.htm. [In Ukrainian].
Analysis of the World Telecommunication Market: Review (2015). EXPERT-CREDE. Retrieved from http://expertocrede.com.ua/index.php?id=28. [In Ukrainian].
State classifier of types of economic activity DK 009: 2010 (2010). State Statistics Service of Ukraine. Retrieved from http://kved.ukrstat.gov.ua/KVED2010/61/KVED10_61.html. [In Ukrainian].
Kulakov, V. O. and Shchebelskaya, V. O. (2013). Main tendencies of telecommunication industry development: problems and perspectives. Bulletin of the Donetsk University of Economics and Law, 1, 14-19. [In Ukrainian].
What should I refuse and in what direction should the telecom market move (2015). Forbes Ukraine. Retrieved from http://forbes.ua/business/1385758-ot-chego-dolzhen-otkazatsya-i-v-kakom-napravlenii-dvigatsya-telekom-rynok. [In Russian].
The rating of TOP-500 companies in Central and Eastern Europe, 2014: press release. (2014). Deloitte. Retrieved from http://www.deloitte.com/assets/Dcom-Ukraine/Local%20Assets/Documents/CE%20Top%20500/top500_2014_en.pdf. [In Ukrainian].
Connection of the new generation (2014). Forbes Ukraine. Retrieved from http://forbes.ua/magazine/forbes/1380616-svyaz-novogo-pokoleniya. [In Russian].
Status and development of Ukraine’s communication in 2015: statistical bulletin. (2015). State Statistics Service of Ukraine. Retrieved from http://www.ukrstat.gov.ua/druk/publicat/kat_u/2016/bl/03/bl_srz_2015pdf.zip. [In Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
У разі публікації статті в збірнику «Вісник Харківської державної академії культури», автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike (BY-NC-SA), яка дозволяє першу публікацію в цьому журналі, а також розповсюдження роботи з визнанням авторства цієї роботи, на тих самих умовах, з некомерційною метою.
Автори мають підписати заяву, яка є угодою про надання прав редакції на публікацію статті в друкованому та електронному вигляді. Заява надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Під час подачі рукопису статті для опублікування у збірнику «Вісник Харківської державної академії культури» автори погоджуються з тим, що, у разі прийняття статті до публікації, її можна буде розмістити в електронних архівах та базах даних з обов'язковим зазначенням авторства і збереженням авторських прав у повному обсязі за авторами. У тексті самої роботи мають бути в повному обсязі представлені джерела зовнішньої інформації – у вигляді списків джерел літератури (у т.ч. особисті раніше опубліковані роботи авторів). Автори рукопису статті зобов'язані належно оформляти запозичення у вигляді цитат або посилань. Будь-які форми плагіату неприпустимі.