DOI: https://doi.org/10.31516/2410-5333.47.104847

Євген Сверстюк як «сильний» автор публіцистичних текстів у контексті теорії Г. Блума

H. O. Kushnir

Анотація


Досліджено медіапостать українського публіциста, дисидента-шістдесятника Є. Сверстюка на прикладі його життєвого і творчого шляху, його роль як автора комунікаційних повідомлень — публіцистичних праць. Обґрунтовано актуальність вивчення цієї медійної персони в різних напрямах журналістикознавства, зокрема в умовах сучасного процесу дефілологізації журналістики, коли медійний текст аналізується як акт соціальної комунікації. Розглянуто модель комунікаційного процесу Г. Лассвелла, а також теорію «сильного» автора Г. Блума. Показано співвіднесення медійної персони Є. Сверстюка з теоретичними поглядами Г. Блума про важливість автора.


Повний текст:

PDF


ISSN 2522-1132 (Online), ISSN 2410-5333 (Print)
Адреса: 61057, м. Харків, Бурсацький узвіз, 4, к. 38а, Редакційно-видавничий відділ ХДАК. тел. +38(057)731-27-83
rvv2000k@ukr.net