Євген Сверстюк як «сильний» автор публіцистичних текстів у контексті теорії Г. Блума

Автор(и)

  • H. O. Kushnir Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, м. Харків, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31516/2410-5333.47.104847

Анотація

Досліджено медіапостать українського публіциста, дисидента-шістдесятника Є. Сверстюка на прикладі його життєвого і творчого шляху, його роль як автора комунікаційних повідомлень — публіцистичних праць. Обґрунтовано актуальність вивчення цієї медійної персони в різних напрямах журналістикознавства, зокрема в умовах сучасного процесу дефілологізації журналістики, коли медійний текст аналізується як акт соціальної комунікації. Розглянуто модель комунікаційного процесу Г. Лассвелла, а також теорію «сильного» автора Г. Блума. Показано співвіднесення медійної персони Є. Сверстюка з теоретичними поглядами Г. Блума про важливість автора.

Біографія автора

H. O. Kushnir, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, м. Харків

аспірант

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Журналістика та засоби масової інформації